  • Data: 2012-06-06 15:59:17
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    >Nie wiem czy to jest dobre źródło :)

    Takie oficjalne stanowisko firmy Kapsch - nie wiadomo dokladnie ile
    trwal incydent, bo rozni ludzie roznie zeznaja, od kilkudziesieciu
    sekund do 3 minut :-)

    Nie spodziewam sie tez aby to trwalo mniej - co, kierowca podjezdza i
    od razu wyskakuje wylamywac ?

    To dopiero za drugim razem, na nastepnej bramce :-)

    >Mnie zastanawia, czemu ludzie skupiają się na udowadnianiu jaki to
    >jest debil z kierowcy karetki (nie znając wielu faktów), a w zasadzie
    >pomijają kwestię zasad i organizacji ruchu dla służb.

    Jakos zwykli kierowcy, a wiec nawet ci mniej inteligentni od sredniej,
    nie maja problemu dostania sie na autostrade bez kogutow, normalnym
    trybem.

    J.