  • Data: 2012-06-06 16:52:25
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-06 15:59, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2012-06-06 12:13, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)

    > Takie oficjalne stanowisko firmy Kapsch -

    A gdzie? Podawałem co podał rzecznik Kapsch na podstawie monitoringu
    - 64 sekundy. Jak masz to oficjalne stanowisko z innymi danymi to
    pokaż. Nie chcesz chyba napisać, że ktoś zmanipulował dane z
    monitoringu i nagle czas się zmienił?

    > nie wiadomo dokladnie ile
    > trwal incydent, bo rozni ludzie roznie zeznaja, od kilkudziesieciu
    > sekund do 3 minut :-)

    Za jakiś czas przeczytasz, że stał tam 15 minut z umierającym
    pacjentem, a wszytko przez PO, Tuska itd.