eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKarawan - ma półbieg?Re: Karawan - ma półbieg?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 14 Jan 2014 13:05:01 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Karawan - ma półbieg?
    References: <52d4162b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <52d4302f$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@p...pl.invalid>
    <52d4d78f$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@p...pl.invalid>
    In-Reply-To: <4...@p...pl.invalid>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140113-1, 2014-01-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 33
    Message-ID: <52d527ed$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1389701101 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2353 83.238.170.2:53268
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2542
    X-Received-Body-CRC: 1397240551
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519274
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-14 10:02, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello sqlwiel,
    >
    > Tuesday, January 14, 2014, 7:22:08 AM, you wrote:
    >
    >>>>> - automatyczna skrzynia biegów
    >>>> No dobra, ale jak to jest zrobione w praktyce?
    >>>> No i dlaczego automat ma pozwalać na jazdę wolniej, niż manual?
    >>> Automat z przekładnią hydrokinetyczną na biegu jałowym silnika i na
    >>> "D" "pełznie".
    >> ... i wtedy 50% mocy silnika idzie w ciepło, właśnie na tym sprzęgle ;)
    >
    > Przy pełzaniu tej mocy jest bardzo niewiele. I na pewno nic nie grozi
    > przekładni. Jak stoisz na hamulcu, to nic nie przenosi się na koła a
    > stać możesz w nieskończoność.
    >
    >> Już ja tam bym wolał poważny reduktor i pełne zasprzęglenie.
    >
    > I ręczny gaz, bo noga nie jest precyzyjna przy niskich obrotach...
    >

    I do tego stabilizator obrotów (albo tempomat), bo na samym "gazie", to
    z górki będzie przyspieszał.

    A z tym pełzaniem... Gdy fascynowałem się moim pierwszym automatem, gdy
    podczas jazdy w korku lekko pod górkę on sobie pełzł z prędkością ok.
    1m/s bez dotykania gazu czy hamulca, to po kilku minutach poczułem przez
    przegrodę czołową i podłogę jak się to wszystko rozgrzało. Nie wiem co
    tak naprawdę poczułem, może to jakiś mój szósty zmysł, ale poczułem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: