    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <0...@b...poznan.pl>
    <529e4e04$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <529f6ddf$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <529fa498$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a0ac27$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a0ec8d$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Date: Fri, 6 Dec 2013 17:36:01 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ok. Nie pozostaje mi uznac ze masz racje.
    > Rzeczywiście - zdziwiłbym się...

    A ja nie, bo dane mi było przez 2 lata programy tak pisać.
    Chodziło niegorzej z netem niż dzisiejsze tablety, trochę z kompilacją słabo
    się wyrabiało, ale że środowisko było 16-bitowy, to dało się przeżyć (bo
    chodziło identycznie wtedy gdy je projektowano).

    Problemem z tego typu zastosowaniami jest ilość pamięci, a nie wydajność
    procesora.
    Słaby proc+dużo RAM chodził zupełnie przyzwoicie.

    > O matko, cyrix? No masz racje

    Dzięki.
    Czyli jednak cennik nie zaczynał się od 4200, tylko od kwoty o połowę
    niższej.

    > Standardowy wtedy kosztował 4 a dzis 1,2.

    Bezczelny jesteś, nie widziałem jeszcze nikogo kto by tam łgał w żywe oczy i
    zaprzeczał swoim własnym słowom sprzed kilku linii.
    Takiego poziomem bezczelności nie mam zamiaru tolerować.
    EOD

    > Jak sam wskazałes, najbiedniejszy
    > mozna było wtedy kupic za 2,3, ale najbiedniejszy dziś mozna kupic za
    > 900zł

    Laptok w Vobisie?
    Spróbuj.....

    > Jak ci łatwo przychodzi obrażanie ludzi...

    To się nazywa przedstawienie faktów.

    > A ja praktycznie nie gralem (poza WoW i transport tycoon ale te akurat nie
    > postarzały kompa) a mimo to szybko zaczeło mi brakowac mocy.

    Do czego?

    Oczywiście.
    Właśnie wtedy działałem na P166.
    Na XP rzecz jasna.

    > Strony byś

    Nie masz pojęcia o czym gadasz.

    > Komp za 4.000 jaki wtedy kupowałem był z połki obecnych lapków za 1200.
    > Zreszta mozna to sprawdzic we wspomnianej ulotce.

    No pewnie, bo najdroższe lapki na dziś kosztują 1800 zł.....
    Chyba w Twoim świecie, normalnie nie są droższe o max. 50%, tylko mogą być o
    kilkaset procent.

    > No to juz wyzej ustalilismy, ze za 1000 nie było.

    W 97 w Vobisie.
    Tylko że ja zawsze miałem na tyle oleju w głowie, żeby w Vobisie nie
    kupować.

    > Zgadza sie. Ale w 97 to sie raczej kupowało pierwszy kolorowy monitor

    Pierwszy kolorowy kupowało się gdzieś w 1991, no może 92.

    > Wtedy ceny vobisu nie były az tak wygórowane jak zrobiły sie później.

    Właśnie wtedy były najbardziej wygórowane.

    > Ok, czyli dowodem na to, ze mozna było kupić komputer za 1000 jest podany
    > przeze mnie zestaw za 3.000.

    I znowu bezczelne kłamstwo.

    > Gratulacje. Długo na tym pracowałes?

    Pół roku, rok, później sprzedałem dalej i dalej ktoś pracował.

    > Nie, W pierwszym poscie padło stwierdzenie 20 lat temu.

    Tak i dni też dokładnie nie policzyłem?
    Przepraszam najmocniej.

    Czyli co, mówisz że 20 lat temu to był rok 97?

    > Nie, od 93.

    Nie łżyj, tylko wątek przeczytaj.

    > Ja zreszta pisałem od poczatku o 97.

    Ty sobie możesz pisać o czym chcesz.
    Ale jak z kim dyskutujesz, to warto odpowiadać o tym, o czym ktoś mówił.
    Albo wcale.

    Jako się rzekło, EOD
    Dziękuję za współpracę, idź, popraw się i nie łżyj więcej.