    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <0...@b...poznan.pl>
    <529e4e04$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <529f6ddf$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <529fa498$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a0ac27$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Date: Thu, 5 Dec 2013 22:14:11 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ROTFL!
    > Gdzie?
    > Na windowsach?

    Oczywiście.
    Zdziwiłbyś się jak ładnie śmiga XP na Pentium 166.....

    > Chcesz powiedzieć, ze jest gdzies miejsce gdzie ktoś dzis pracuje na
    > komputerze z procesorem powiedzmy 166mhz?

    Dokładnie.

    > Jeżeli tak, to daj adres, wysle mu kompa z jakims sempronem 3000. Mam tego
    > kilka sztuk.

    > Możesz pokazać, gdzie coś takiego podawałem?

    Kto ich gazetkę zapodał?
    Zakończyłeś lekturę na pierwszym obrazku, tak jak to robisz z postami,
    których nie czytasz, ale mimo to odpowiadasz?

    > Po raz kolejny: nieprawda!

    Znaczy co, teraz nie ma kompów za 4 tys, czy wtedy nie było za mniej?

    > Pełna zgoda. Ale nawet uzywając standardowe aplikacje + internet komputery
    > wtedy dośc szybko sie starzały.

    Dla pryszczatych nastolatków, którzy musieli się ścigać z kumplami na
    komputery.

    > Sam od tego czasu wymieniłem je kilkukrotnie.
    > A dziś nie ma takiego problemu.
    > Pol roku temu kupiłem kompa za 300zł, wszystko na nim pieknie działa i
    > wiem
    > ze bedzie działało kolejne kilka lat. Czyli mam kompa ktory przez 10 lat
    > (c2d ma juz pewnie z 5 lat jak nie wiecej) pełni swoja funkcję.
    > Wyobrażasz sobie pracować w 2007r na komputerze 200mhz? Strony byś nie
    > otworzył...

    > Pisałem i o tym i o tym.

    No właśnie.
    Skoro pisałeś o złomach, to co się dziwisz, że ktoś się oburza porównaniem
    wypasionego nowego kompa sprzed kilka lat do cen obecnego złomu?

    > Ae co to jest ta baza? Procesor?

    Komputer w podstawowej wersji.

    > Monitor to nie komputer, zgoda.
    > Ale po pierwsze bez monitora pracuje sie dosc trudno.

    Ale monitory starzały się zawsze dużo wolniej, więc nie wymieniało ich się
    razem z kompem.

    > Ale nawet bez monitora to i tak było ponad 3.000.

    Poniżej 2000.
    Cytat z Ciebie:
    http://pokazywarka.pl/900c1t-2/

    Strona 6, Cyrix 6x86 cena 2290.
    W Vobisie.
    Czyli normalnie dużo taniej.

    > Czy ja sie w koncu doczekam jaks przykładów?

    Sam je podajesz, tylko czytać Ci się ich nie chce.
    Nikt za Ciebie tego nie zrobi.

    > I to były standardowe kmputery, kupowane do standardowych, domowych
    > zastosowań przez miliony?

    Znowu dyskutujesz ze swoimi rojeniami?
    Porównaj swój bełkot, z tym o czym ja pisałem.

    > Nie znam nikogo kto by miał coś takiego w domu.

    A ja znam.
    Siebie.

    > O jakim roku mowisz?

    Zacznij wreszcie czytać na co odpowiadasz.
    Rok 1990 padł w pierwszym poście.

    > Dlatego pytalem o kontrpropozycję.

    Ale po co, skoro nie czytasz nawet tego co sam zapodajesz?

    > A ty podajesz jakies XT które byc moze 5 firm i jaks uczelnia kupiło w
    > początkach PCtów 7 lat wczesniej niz czasy o ktorych mówię...

    Dżisus, jak się gubisz w wątku, to może przed KAŻDĄ odpowiedzią, czytaj go
    od początku......
    Wyszliśmy właśnie od roku 1990, mojego XT i to o niego się tak usilnie
    dopytujesz.

    > Wtedy vobis był drogi, zgadza sie, ale nie az tak dorgi.
    > Dlatego w ulotce masz np. samego kompa (bez podzespolów) za 3200 z
    > procesorem 166 i dyskiem 1,2.

    Masz też drugi za 1000 taniej.

    > Ty to jednak jestes mistrz. Kupowałes w sklepach coś za 30% wartości.

    Nie, za 100% wartości.
    Tylko Ty pokręciłeś czasookresy, o 7 lat dokładnie, a nawet Twoje własne
    czasy i zeznania nie trzymają się kupy.