  • Data: 2013-12-04 19:06:57
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    >No to ja tez o tym mówie, ze miałem drogie bo nie było opcji.
    >Jeszcze kilka lat temu np. wspomniane scudo było najtansze w PZU, a
    >nowo
    >powstajace link4 itp nie chciały ubezpieczac takich samochodów.

    Cos mi sie nie wydaje - wiele przeciez nie spyta o marke.
    Albo nawet i spyta, ale ubezpieczyc ma obowiazek.

    >Chyba ze sugerujesz ze ja miałem drogo a inni takie same mieli
    >tanio.
    >Ale to byłoby odrobine dziwne zważywszy na fakt, ze sprawdzałem ceny.

    PZU to nadal najwiekszy polski ubezpieczyciel, a dla zrobili sie za
    drodzy juz nascie lat temu ...

    >Jak można źle sprawdzac?

    No tak, ze wyszlo 760 :-)

    Dobra, to widze jakies wielkie, moze i faktycznie drogie.

    >Miejsce to Poznań.

    >Może źle sprawdzzasz? ;-P

    Byc moze. Poprosze o oferte na forda sierre 1.6 za 300zl.
    Moze byc z Poznania, bo stawki chyba te same co we Wroclawiu.
    Moze byc inny ford 1.6.

    >Za audi poprzednio to nie ja płaciłem tylko mam poprzedniego
    >własciciela :)
    >Ale to było samo OC, wiem bo widziałem polise.

    Ale co - tez Poznan, tez ponad 30 lat, tez 60% znizki, tez polisa w
    jednej racie ?

    >A co do ZX to juz zaden wynalazek nie jest. Chociaż w sumei może i
    >jest :)

    No powiedzmy ze nie jest. Typowe auto.
    A silnik w nim jaki ?
    Tylko kto tu mowi o PZU ? PZU jest drogie :-)

    J.