  • Data: 2013-12-04 19:01:23
    Temat: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Napisałem ze sprzet tanieje.
    > Ty rozpoczałes dyskusje z tym zdaniem.
    > Jeżeli jednak twoja polemika, parafrazuja, wygladała tak:
    > zgadza sie, sprzet tanieje, ale nominalnie nie tanieje

    Można to było jakoś inaczej zrozumieć?
    Jakim cudem?

    > Ale o czym to swiadczy?

    Że gadasz o jakichś przykładach nic nie wnoszących do tematu.
    Wtedy kupowałeś za 4200, dzisiaj też spokojnie możesz tyle wydać, tylko co z
    tego?

    > Pisze ile kosztowały w sklepach a nie po ile ty kupowałes.

    > Dzisiaj wszystkie sa wypasione :)

    Sens porównania wypasionego do podstawy jest mniej więcej taki, jak
    porównanie Maluch do Mercedesa w celu udowodonienia jakiejś bzdury.

    > Cavallino, czy ty naprawde musisz dyskutowac z kazdym zdaniem,

    Z każdym w którym tkwi bezsens - tak.

    >nawet jak
    > nie masz zielonego pojecia o temacie?

    Mówisz?
    Co robisz zawodowo, że chcesz mnie przebić w komputerach?

    > Ostatnio kupowałem C2D, 2GB ram, 100GB dysk. 260zł. Oczywiście
    > polisingowy.

    Czyli teraz porównujemy jakieś używane śmiecie do cen nowego sprzętu?

    > Liczyłem ze odpowiesz...

    XT.

    > Dawaj skany.

    Co z tego będę miał?

    > Ja tez. Dlatego pamietam np. bardzo dokładnie ceny kompów.
    > I nijak nie było to 1000zł...

    No widzisz, a ja pamiętam.
    Więc masz kłopoty z pamięcią.

    > Chyba ze mówiac kupowanie, masz na mysli co innego niz isc do sklepu i
    > kupić.

    Nie.
    Przy czym rzecz jasna bez zadzierania głowy na najwyższą półkę, nie kupuję z
    zasady nic z takiego segmentu, nie lubię wywalać kasy w błoto.