  • Data: 2010-10-01 11:02:40
    Temat: Re: Kapie, jak zdiagnozować?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 10:22, VoyteG pisze:
    > Witam,
    > może znajdzie się specjalista, co podpowie...
    >
    > zaczęło mi delikatnie kapac - pod samochodem co dzien mała plamka
    > cieczy - to prawdopodobnie płyn chłodzący - sadzać po kolorze,
    > gęstości i zapachu.

    No to jeszcze wyeliminuj płyn do spryskiwacza, bo jest dość podobny.

    > zagladalem pod auto i widac, ze cieknie, ale dokladnie nie wiem skad
    >
    > czy ktos ma z was jakis patent, jak to zdiagnozowac, dokladnie skad
    > cieknie i czym uszczelnic?

    Dokładnie skąd cieknie to trzeba dokładnie podejrzaną okolicę umyć myjką
    ciśnieniową, potem wytrzeć, uruchomić i patrzeć gdzie się pojawia wyciek.
    Skoro nakapie Ci tego plamkę, to znaczy że leci w takim tempie że będzie
    widać.

    Co do uszczelnienia to zależy od miejsca. Jak cieknie na pompie wody, to
    wymiana pompy, jak na łączeniu węży to pewnie wystarczy rozmontować,
    wyczyścić i lepiej dociągnąć opaskę.
    Jak na chłodnicy to trzeba wymienić chłodnicę, albo próbować jakieś
    preparaty do uszczelniania.