-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.host-89.25.156
.108.static.3s.pl!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kapcie
Date: Sun, 8 Dec 2019 21:12:48 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qsjlfv$vi4$1$Jacek@news.chmurka.net>
References: <5deb9cd8$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...net>
<5ded50c6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89.25.156.108.static.3s.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 8 Dec 2019 20:12:47 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Jacek";
posting-host="host-89.25.156.108.static.3s.pl:89.25.156.108";
logging-data="32324";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
In-Reply-To: <5ded50c6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667882
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.12.2019 o 20:36, Shrek pisze:
> Jak wielosezonówki to komplet. Problem w tym, że nie mam zaufania do
> wielosezonówek w lato,
Ja z kolei nie mam zaufania do wielosezonówek w zimę.
Żona miała Kumho Solus (klasa wyższa średnia), które nieco gorzej
wypadają w testach, niż Crossclimate+ (podobno górna półka).
Miałem okazję przejechać się jej autem w zeszłą zimę po śniegu i
stwierdziłem, że te wielosezonowe są śliskie, jak diabli. Droga
hamowania na Kumho była 38 metrów, a na moich mocno już zjechanych
Firestone Winterhawk tylko 25. Porównanie robiłem dwoma różnymi autami,
ale na tej samej drodze i w odstępie 5 minut, więc warunki były
jednakowe. Prędkość mierzyłem z GPS, więc tu i tu była jednakowa.
Kupiłem jej wtedy "normalne" zimówki i ślizganie się skończyło.
Jeszcze słówko o testach opon. 3 lata temu kupiłem Conti Wintercontact
860 (według testów miały być cud-miód) i we Włoszech nie mogłem wjechać
pod hotel, gdzie był dość stromy podjazd. Gdy zakładałem łańcuchy inny
facet wjechał tam bez problemu Kią. Poleciałem więc go zapytać, czy ma
4x4. Okazało się, że też ma tylko napęd na przód. Już nie pamiętam,
jakie miał gość opony, ale szczęka mi opadła.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.19 21:15 Mateusz Viste
- 08.12.19 21:20 Shrek
- 08.12.19 21:24 Shrek
- 08.12.19 21:37 kk
- 08.12.19 22:15 J.F.
- 08.12.19 23:01 Eneuel Leszek Ciszewski
- 08.12.19 22:51 Eneuel Leszek Ciszewski
- 09.12.19 06:23 Shrek
- 14.12.19 21:32 ąćęłńóśźż
- 15.12.19 17:52 Lort
- 15.12.19 20:08 Shrek
- 15.12.19 20:37 andal
- 16.12.19 15:11 sirapacz
- 16.12.19 18:07 Shrek
- 16.12.19 20:03 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=