  • Data: 2019-12-16 20:03:42
    Temat: Re: Kapcie
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mnie interesuje co w lato. Jak tak dalej pójdzie to moja bryka
    > będzie śnieieg widziała jak świnia gwiazdy. Potrzebuje czegoś dobrego na
    > lato z opcją nie ślizgania się jak na lodowisku w temp e okolicy zera i
    > może w błocie pośniegowym. O śnieg się nie martwie - w razie armagedony
    > pojadę KM.

    W lato nie miałem zastrzeżeń a po kałużach lata całkiem sprawnie bez
    aquaplanningu (ale bieżnik dość spory). Generalnie unikam kałuż przy
    >100km a na gorszych oponach potrafiło mi podnieść koło przy 80-90.

    > Lato - jak w lato? Ile masz KM pod tym kopytem?

    Największy minus to właśnie zima z błotem lub kopnym śniegiem. Tam gdzie
    ze wzniesienia (przed posypaniem z ubitym i zmrożonym śniegiem)
    zjeżdżałem na zimówkach na totalnym lajcie tak na cc jechałem z duszą na
    ramieniu bardzo delikatnie operując pedałami. Tam gdzie po wciśnięciu
    hamulca na zimówkach jechałem relatywnie krótko do zatrzymania tak na cc
    abs chrobotał non stop bez odczuwalnej siły hamującej.

    Generalnie na zimę lipa, ale w lecie nie mam zastrzeżeń. ABS przy
    gwałtownym hamowaniu (ze sprawnymi hamulcami;P) się w zasadzie nie
    włączał (autostrady, ekspresówki).

    To generalnie był powód wzięcia cc bo mnie nie chciało się/ nie miałem
    czasu zmieniać opon (mam na osobnych felgach). Żona wkurzyła się i
    wzięła za mnie :P

    Mocy super dużo nie ma - 105KM/1300kg ale diesel więc łatwo (za łatwo)
    zerwać przyczepność przy ostrym ruszaniu (no chyba, że suchy asfalt).
    Kołacze mi się po głowie problem piszczenia na zakrętach, ale nie jestem
    pewien czy to te opony.