  • 51. Data: 2009-02-19 12:38:35
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik "admin" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gnbsm0$slr$1@mx1.internetia.pl...

    > Po to aby pokazać kim są ludzie otrzymujący Wiktory...
    kim sa pajacu?

  • 52. Data: 2009-02-19 12:40:17
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 16 Lut, 16:08, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > No kim? :)

    Używającymi rynsztokowego języka w miejscu pracy, no chyba że TVN jest
    rozgłośnią rynsztokową, wtedy wszystko jest OK i na na miejscu ...

    a ty nidgy nie przeklinasz??? bzdury pieprzysz

  • 53. Data: 2009-02-19 12:46:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Używającymi rynsztokowego języka w miejscu pracy, no chyba że TVN jest
    > rozgłośnią rynsztokową, wtedy wszystko jest OK i na na miejscu ...
    >
    > a ty nidgy nie przeklinasz??? bzdury pieprzysz

    Ja zapytalem tylko "No kim?" :)

  • 54. Data: 2009-02-19 13:46:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > niech sie odezwie kto nigdy nie przeklinał w życiu... eh sensacja, durczok
    > p[rzeklina...

    Niech się odezwie ten, który poleciał rynsztokiem w obecności milionów i
    nie powiedział ''przepraszam''...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 55. Data: 2009-02-19 17:16:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    adam pisze:
    > Masz pełna rację.
    > A odnośnie wątku - nie zdziwiłbym się gdyby to była "ustawka" TVNu
    > realizująca znaną zasadę - nie ważne czy mówią źle czy dobrze, byle
    > nazwy stacji nie przekręcali ; )
    > Dzisiaj oglądalność skoczy o bańkę - pięćset tysięcy ludzi zechce
    > zobaczyć uje***y stół, drugie pięćset minę Durczoka ; ))))
    > I może o to w tym chodzi od początku ?
    >
    > Nie rozumiem po co TVN miałby to "ścigać" po sieci...
    Dokładnie, to wszystko jest ustawione
    http://i.joemonster.org/i/an/durczok_by_adamthewizza
    rd_2.jpg

    --
    Krzysiek

  • 56. Data: 2009-02-19 18:00:05
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał
> [...]
    > uje***y stół, drugie pięćset minę Durczoka ; ))))
    > I może o to w tym chodzi od początku ?
    >
    > Nie rozumiem po co TVN miałby to "ścigać" po sieci...

    : ))))))))))))))

    adam

  • 57. Data: 2009-02-19 18:09:55
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > Niech się odezwie ten, który poleciał rynsztokiem w obecności milionów i
    > nie powiedział ''przepraszam''...

    To jest b. istotna uwaga. To, ze Durczok w ten sposób wyraża się to drobiazg
    mówiący tylko o tym jakie wzorce zachowania wczesniej przyswoił i jaką
    osobistą kulture reprezentuje. I w sumie coz moze nas obchodzić to, ze
    prywatnie jest cham?
    Ważniejsze, że mimo tego że jest teraz przeciez świadomy, ze takie, bez
    watpienia sprzeczne z dobrymi obyczajami i normami zachowanie zostało
    upublicznione, to nie uznał (on i jego przełozeni, TVN) za stosowne
    odp[owiednio zareagować np. przeprosić widzów, dopiero świadczy zarówno o
    poziomie tych "kulturalnych" ludz z TVN, jak i o ich stosunku do tych, z
    których (dobrze) oni zyją, tj widzów!

    p47

  • 58. Data: 2009-02-19 20:00:54
    Od: m...@a...net.pl

> [...]
    >upublicznione, to nie uznał (on i jego przełozeni, TVN) za stosowne
    >odp[owiednio zareagować np. przeprosić widzów,

    To nie on upublicznil.

    Gdyby go zas sfilmowano jak w kiblu tylek podciera i puszczono na antene
    to za co powinien przeprosic, ze to ze goly tylek publicznie pokazal?

    Otoz nie pokazal, pokazywal go prywatnie.

    Michal

  • 59. Data: 2009-02-19 20:02:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:

> [...]
    > to za co powinien przeprosic, ze to ze goly tylek publicznie pokazal?
    > Otoz nie pokazal, pokazywal go prywatnie.

    Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy tym co się stało, a tym, co piszesz
    to dramat...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największą krzywdę religiom robią wierzący/

  • 60. Data: 2009-02-19 20:34:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:

    > Widze roznice, ale nie dajmy sie zwariowac.
    > Nie powinien przepraszac publicznie, za to co zrobil niepublicznie,
    > jesli bylo to tylko zachowanie typu "niekulturne".

    Raz - to już nie jest niepubliczne, dwa - to nie jest niejednoznaczne (w
    przeciwieństwie do, za przeproszeniem, srania z Twojego przykładu, które
    uprawia każdy, a które upublicznione obarcza winą wyłącznie
    upubliczniającego).

    > Rozmaite rodzaje nieodpowiedniego zachowania mozna wymienic, ot,
    > dlubanie w nosie. No nie powinien. I co, jak go sfilmuja to ma
    > swiat przepraszac ze go _podgladali_ przy tej czynnosci ktorej on
    > nie mial zamiaru szeroko upubliczniac?
    >
    > Moim zdaniem - nie.

    A moim wypadałoby powiedzieć przysłowiowe ''sorry''.
    I jakie to żałosne, to ''sorry'' dla części dojrzałych niby ludzi
    znacznie trudniejsze do przełknięcia, niż dla najbardziej rozbrykanych
    bąków (które, jeśli się uprą, potrafią godzinami ryczeć, ale tego nie
    powiedzą - to wyjaśnienie dla tych, co mają marne doświadczenie z dziećmi).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /mam mniejszy brzuch niż Britney, widziałem na pudelku/