  • 21. Data: 2009-02-16 15:46:19
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Aa" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gnc0v1$94d$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie! A poza tym nikogo nie obraża, klnie tylko na sytuację jaką mu
    > zostawili. Potrafi chłop to mocno pokazać ;)
    ====
    Oj potrafi - Chwała mu ;-)
    Powinni to w dzienniku puścić - jako wzór męstwa ;-)
    A swoją drogą ciekawe czy dorwali tego co im ten numer wykrecił...
    Ktoś w końcu za te kamery i konsolety odpowiada,
    a kiedy to nagrane to przecież wiedzą.
    AdamCCS
    p.s. a taki grzeczniusi się wydawał, taki ułożony ...

  • 22. Data: 2009-02-16 15:49:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "admin" napisał

    > Po to aby pokazać kim są ludzie otrzymujący Wiktory...

    Może jakbyś miał pracować przy tym stole to też byś się wnerwił ; ) ?

    adam

  • 23. Data: 2009-02-16 15:59:33
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ale CO NAS TO NA PRFC OBCHODZI.
    Sam przyznałeś, że jesteś na pl.rec.foto.cyfrowa, więc przestań się
    zachowywać jak na pręgu i nie bluzgaj.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 24. Data: 2009-02-16 16:56:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
    > A tak na poważnie, pomimo, że kategorycznie protestuję przeciwko używaniu
    > takiego języka, jemu to bym wybaczył. Tyle chamstwa widziałem w
    > instytucjach, urzędach, na lotniskach, ... że myślę, że jeśli mamy walczyć
    > z pochamieniem stosunków między ludzkich to na pewno studio TVN nie jest
    > pierwszym miejscem.

    Mnie tam wkurza coś innego - tefałen ścigając materiały po sieci daje
    świadectwo swojej kosmicznej naiwności i głupoty. A ''gwiazda'' zamiast
    powiedzieć ''sorry, zdarza się i jest mi głupio'' zachowuje się jak kretyn.

    Ale w zasadzie to ledwo kojarzę kto i co, bo telewizorka nie oglądam już
    hoho. Ostatnio miałem przyjemność oglądać to gdzieś i powiem szczerze,
    gdyby to nie było na serio to pomyślałbym, że to jakiś cienki kabaret
    kpi sobie z rzeczywistości. Ale to nie był kabaret...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-02-16 17:27:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

> [...]
    > gdyby to nie było na serio to pomyślałbym, że to jakiś cienki kabaret kpi
    > sobie z rzeczywistości. Ale to nie był kabaret...

    Masz pełna rację.
    A odnośnie wątku - nie zdziwiłbym się gdyby to była "ustawka" TVNu
    realizująca znaną zasadę - nie ważne czy mówią źle czy dobrze, byle nazwy
    stacji nie przekręcali ; )
    Dzisiaj oglądalność skoczy o bańkę - pięćset tysięcy ludzi zechce zobaczyć
    uje***y stół, drugie pięćset minę Durczoka ; ))))
    I może o to w tym chodzi od początku ?

    Nie rozumiem po co TVN miałby to "ścigać" po sieci...

    ; )))

    adam

  • 26. Data: 2009-02-16 18:13:52
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    I za to go lubię.
    Przynajmniej chłop ma jaja.
    Jest szefem i wymaga.
    A w pracy często jak nie "pociągniesz z grubej rury" to choćbyś płakał i tak
    cię "oleją".

    Ocena z zachowania: 4-

    Pzdr

  • 27. Data: 2009-02-16 18:18:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    RobertB pisze:
    > I za to go lubię.
    > Przynajmniej chłop ma jaja.
    > Jest szefem i wymaga.
    > A w pracy często jak nie "pociągniesz z grubej rury" to choćbyś płakał i tak
    > cię "oleją".

    My tu w krakowskim mówimy na takich ''buc''.

    > Ocena z zachowania: 4-

    Ano, w końcu się hamował przy kobiecie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /prostytutka to na przykład kucharz, co reklamuje knorra życząc wesołych
    świąt/

  • 28. Data: 2009-02-16 18:53:16
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    j...@g...pl pisze:

    > Używającymi rynsztokowego języka w miejscu pracy, no chyba że TVN jest
    > rozgłośnią rynsztokową, wtedy wszystko jest OK i na na miejscu ...

    Jak rozumiem, idąc do szpitala na operację wycięcia czegokolwiek
    specjalnie postarasz się o tego jedynego w Polsce chirurga, któremu
    wprawdzie ręce się trzęsą, ale który nie rzuca mięchem w czasie
    wycinania flaczków?

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 29. Data: 2009-02-16 18:53:48
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    > My tu w krakowskim mówimy na takich ''buc''.

    A my "burak".
    Ale w tym przypadku go rozumiem. Zauważ, że dopiero po odpowiedzi "rurka"
    :)) - czy jakoś tak, że "pomyśli" czy coś w tym rodzaju się w...wił i myślę,
    że każdy na jego miejscu w...wił by się również.
    Ale co innego "nie mój !!!" prezydent ze swoim "spieprzaj dziadu".

    Pzdr Robert

  • 30. Data: 2009-02-16 18:59:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnbslj$b9r$1@news.onet.pl>,