  • Data: 2009-02-17 13:12:02
    Temat: Re: Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zebym kogos bronil, ale on po prostu powiedzial
    > ile osob oglada te wiadomosci czy co to jest.

    Mówisz jak prawnik;) Fakt jest taki jak mówisz. Wydźwiek tej pogadanki
    równeż jest w miarę wprost. A z punktu widzenia ludzkiej wraźliwości jest to
    komedia.
    Ja również nie twierdzę, że było to reżyserowane. Mówię jedynie, że on gra.
    Dla siebie, dla widza, dla tej wizażystki, szefa.. nie ważne. Stawiałbym,
    że robi to dla siebie. Taki typ ludzki.
    Odbieram to czysto intuicyjnie i zaden Durczok mi tu nie bedzie chrzanił;) Z
    reszta jak słucham go w TV, "kiedy jest na wizji", mam identczne odczucie
    jak przy tym urywku. Trzeba mnieć niezłą charyzmę, łeb i jaja żeby to
    przeskoczyć. I są tacy. Patrz Żakowski, Paradowska, Mroziewicz.

    pozdrawiam
    marek