  • Data: 2018-05-07 11:01:03
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-07 o 10:13, Adam pisze:

    > Twój poprzedni wpis sugerował, że nawigacja od razu pokazuje Ci wolne
    > pokoje oraz ceny.

    "klika kliknięć w smartfonie czy w nawigacji"
    Masz rację, można się przyczepić, że użyłem "czy" zamiast "i".
    Mogło to być mylące i ktoś mógł nie zrozumieć, że użyłem niefortunnego
    skrótu myślowego.

    Jak kupowałem swoją, to się nad takimi bajerami nie zastanawiałem, a
    teraz też chętnie bym zobaczył wolne pokoje z cenami i opiniami w
    nawigacji. W mojej za kilka złotych można dokupić opcję, żeby pokazywało
    ilość wolnych miejsc na parkingach i cenę za parkowanie na tym parkingu,
    przynajmniej w centrach miast. Parking to nie hotel, ale jednak coś tam
    pokazuje :)
    Życia by mi nie starczyło na śledzenie na bieżąco wszystkich nowinek,
    więc może faktycznie jakaś superduper wypas nawigacyjny już to ma z
    hotelami?

    Pozdrawiam
    Piotr