  • Data: 2018-05-06 11:08:00
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 08:05, ToMasz pisze:
    > a czy sprawdzałeś, (mógłbyś podać linki) jak wygląda obraz w nocy z
    > kamery która ma f/2 i f/1.4? Bo w "dużej" fotografii różnica będzie
    > bardzo duża.

    DOD LS500W - f/1.6
    https://www.youtube.com/watch?v=OqfX00bbP8U

    Soocoo S70 - f/2.0
    https://www.youtube.com/watch?v=X_Bs1JhVjW4

    Yi 4K+ - F/2.8
    https://www.youtube.com/watch?v=S6QRlcG1mWo

    Przy czym nie jest to dla mnie do końca zrozumiałe, bo w niektórych
    specyfikacjach kamerek spotkałem się z zapisem w stylu "przesłona max
    f/2.5" czy coś podobnie, co sugerowałoby możliwość regulacji przesłony.
    A wygląda na to, że w rejestratorach jest stała wartość.

    Może ktoś sprawdzi czy w swoim rejestratorze samochodowym ma możliwość
    regulacji przesłony?

    Tu wyczytałem o rejestratorach z f/1.4 ale nie chciało mi się już szukać:
    http://www.wideorejestratory24.info/2015/11/jaki-rej
    estrator-jazdy-kupic-na-co-zwrocic-uwage.html
    "Niezłe kamery mają przysłony o wartości f/1.8, lepsze f/1.6, a
    najlepsze aktualnie dostępne na rynku modele mają jasność nawet f/1.4"

    Pozdrawiam
    Piotr