  • Data: 2018-05-06 14:24:57
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 13:32, ToMasz pisze:

    > 1:27 - niema szans na odczytanie numeru rej. zaparkowanego samochodu.
    >
    > g1w:
    > https://youtu.be/3ZUqaJfIK5Q?t=80
    > to samo.

    W dłuższych trasach staram się jechać w dzień, lepsze widoczki :)
    Jak jadę przez Europę to staram się na noc szukać jakiegoś noclegu.
    Zjazd do "zajezdni", klika kliknięć w sartfonie czy w nawigacji i mam
    listę z cenami i czy są wolne pokoje w pobliżu. Jeszcze mi się nie
    zdarzyło nie znaleźć przyzwoitego noclegu w przyzwoitej cenie i w
    przyzwoitej odległości od zjazdu. Czasem się trafi niesamowite miejsce,
    do którego nigdy w życiu bym nie trafił, gdybym noclegi planował przed
    wyjazdem :)
    Tak więc zapis nocny nie jest u mnie priorytetem.

    > fajnie, szczegółowo badasz zagadnienie. daj znać co kupiłeś, nawet jak
    > to będzie kamera sportowa. a przy okazji. czy jeśli zamontujesz kamere
    > sporotwa w aucie, to zacznie nagrywać jak przekręcisz stacyjkę, czy za
    > kazdym razem musisz kliknąć/nakilikać?

    Coraz bardziej przemawia do mnie to ustrojstwo:
    https://www.wideorejestratory24.pl/pl/p/SJCAM-SJ5000
    x-Elite-bateria-ladowarka-monopod-karta-32GB/469

    Nie jest to jakiś superduper wypas z prawdziwym 4K, ale po obejrzeniu
    iluś tam testów i recenzji różnych modeli, ten jakoś do mnie przemówił
    najbardziej jeśli chodzi o jakość/cenę.
    Tym bardziej, że skoro to ma być moja pierwsza zabawka tego rodzaju, to
    za takie pieniądze mogę sobie pozwolić sprawdzić na własnej skórze,
    czego nie przewidziałem i co się może jeszcze przydać ;)

    Z opisu wynika, że ma funkcję autostartu.
    "Kamera SJ5000x może być z powodzeniem wykorzystana także w charakterze
    rejestratora jazdy, bowiem posiada dedykowany tryb samochodowy z funkcją
    autostartu, tryb nagrywania w pętli, tryb detekcji ruchu, a także
    nienaganną jakość nagrań w nocy."

    Wygląda na to, że w razie potrzeby, to i na parkingu się sprawdzi.

    Już wspomniałem wcześniej, że podczas poszukiwań ze zdziwieniem (:):):))
    odkryłem, nie ja pierwszy wpadłem na taki pomysł żeby zastąpić
    rejestrator kamerką i zauważyłem, że producenci większości tych kamerek
    dodają tryb samochodowy.

    Pozdrawiam
    Piotr