  • Data: 2018-05-06 13:57:50
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 12:32, Marek S pisze:

    > Moim zdaniem o nie chodzi właśnie. Weź sobie np. taki akumulatorek AA.
    > Zobacz jakiej jest on wielkości. Jeśli chciałbyś mieć jego pojemność w
    > kamerze, to kamera musiałaby mieć obudowę, która go pomieści. A to już
    > mebel by z tego powstał.

    Nadal ten argument mnie nie przekonuje.
    Kamerka sportowa jest niewiele większa od pudełka zapałek.

    http://1.bp.blogspot.com/-jcidewq6vok/VelmorJijNI/AA
    AAAAAABPE/E8QO7GoIA-k/s1600/DSC07739_800.JPG

    http://4.bp.blogspot.com/-5vO2KyRYzKA/Velmov2fnwI/AA
    AAAAAABPI/g8k7eq7b8tA/s1600/DSC07744_800.JPG

    Czas nagrywania na akumulatorze średnio ok.1 h (w zależności od
    warunków) i modelu kamery. Trochę większa kamerka miała czas nagrywania
    w okolicy 3 h

    http://www.wideorejestratory24.info/2015/09/test-por
    ownawczy-kamer-sportowych-gopro-aee-drift-sjcam.html

    Tryb 1080p60

    AEE S71T: 1h27m
    Drift Ghost-S: 3h28m
    GoPro Hero 4 Black: 0h48m, 1h19m (średnia 1h03m)
    SJCAM SJ5000+: 0h58m

    Tryb 4K

    AEE S71T: 2h14m
    GoPro Hero 4 Black: 0h39m

    Mi to wygląda na jakieś "uparcie się" producentów rejestratorów. Ma być
    tylko do samochodu i nie damy pojemniejszego akumulatora bo nie i już.

    Pozdrawiam
    Piotr