  • 1. Data: 2011-04-01 14:34:26
    Temat: Kamerka do auta..
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    widze ze coraz wieciej kierowcow rejestruje obraz umieszczajac
    kamerke gdzies pod sufitem itp
    nie mowie tutaj o instalcjo kmaerki rodzinnej za jakies 1,5
    tylko cos taniego co dobrze zarejestruje obraz, ostrosc w dzien
    niekoniecznie w nocy, moze byc podlaczane do zapalniczki

    na allegro jest mnostwo podobnych szpiegujacych
    no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
    wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

  • 2. Data: 2011-04-01 14:44:17
    Temat: Re: Kamerka do auta..
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-01 14:34, Kris pisze:
> [...]
    > no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
    > wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

    Litosci, przejrzyj wiadomosci z ostatniego miesiaca...

  • 3. Data: 2011-04-01 16:53:10
    Od: "MM" <m...@o...fiki-miki.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
    > wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

    A dlaczego nie taką lepszą ;-)
    Szef kupił sobie HDR-XR520V i zamontował w swoim "FullWypas"
    W styczniu poślizgnął się i zaliczył latarnię...Odwieźli go karetką,
    a Policja zabezpieczyła "zarejestrowany materiał dowodowy".
    Skutek: 32 punkty karne, 2,5 tys. grzywny.
    Teraz jeździ jako pasażer... musiał zatrudnić kierowcę ;-)
    A tak byłby 1 punkt i 100 zł...

    Powodzenia w wyborze kamery

    MM

  • 4. Data: 2011-04-01 16:55:08
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 01/04/2011 15:53, MM wrote:
> [...]
    > Skutek: 32 punkty karne, 2,5 tys. grzywny.
    > Teraz jeździ jako pasażer... musiał zatrudnić kierowcę ;-)

    No tak, ale szef nie jest z PMSu. Tu sami miszczowie, nawet jak się
    poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

    Kamil

  • 5. Data: 2011-04-01 17:33:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kamil

    > No tak, ale szef nie jest z PMSu. Tu sami miszczowie, nawet jak się
    > poślizgnie, to wyhamuje za 4 metrach na śniegu.

    Ale tylko bez ABS-u. ;)

  • 6. Data: 2011-04-01 17:51:04
    Od: alex <o...@w...pl>

    W dniu 2011-04-01 14:34, Kris pisze:
> [...]
    > no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
    > wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

    też jestem zainteresowany

    może jakieś podsumowanie bywalca który przeczytał wszystkie wątki do
    końca z ostatniego miesiąca bo ja jakoś nie widzę tematu rejestratora trasy

  • 7. Data: 2011-04-01 18:13:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-01 17:51, alex pisze:
    > może jakieś podsumowanie bywalca który przeczytał wszystkie wątki do
    > końca z ostatniego miesiąca bo ja jakoś nie widzę tematu rejestratora trasy

    Potrzebny kurs z obslugi wyszukiwarki?
    W 10 sekund znalazlem to:

    Kamera do onboardow - 11-02-25
    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/thread/2ecf0cae194ebfd0

    kamera w samochodzie - 11-03-07
    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/thread/6ac49c095a78bad2

    Kupiłem kamerkę - 11-03-14
    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/br
    owse_thread/thread/420ca364c81ad061

  • 8. Data: 2011-04-01 18:16:06
    Od: wesoły romek <w...@6...pl>

> [...]
    > no ale wiecie jak to jest to kupowanie kota w worku
    > wiec jak ktos znalazl jakies cudo niech sie pochwali

    testowałem to gówno
    ruchałem obcą babę w wozie i baba przejrzała zapis
    poprostu zapomniałem usunąć
    teraz mam sprawę o rozwód
    a miało być tak pięknie ... wyszło jak zwykle

  • 9. Data: 2011-04-01 19:42:12
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@o...fiki-miki.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Skutek: 32 punkty karne, 2,5 tys. grzywny.
    > Teraz jeździ jako pasażer... musiał zatrudnić kierowcę ;-)

    no tak GPS to po to by sobie wlepic mandat za predkosc:)
    a wlasne przewinienia (wyprzedzanie itp) tez idealnie widac jak na tacy

  • 10. Data: 2011-04-01 19:45:00
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > też jestem zainteresowany
    >
    > może jakieś podsumowanie bywalca który przeczytał wszystkie wątki do końca
    > z ostatniego miesiąca bo ja jakoś nie widzę tematu rejestratora trasy

    juz przewalilem temat
    moj wybor padl na samsunga do kupienia za jakies 350 na allegro U100
    bedzie to najlepszy wybor. zawsze mozna filmowac poza autem inne
    imprezki/wybryki./zdarzenia
    w nocy moze nie jest super ale za ta kase do moich celow w zupelnosci
    wystarczy
    nie ma co szalec z dobra samochodowka chyba ze ktos ma tyle siana ze wsio mu
    jedno
    dla mnie liczy sie ciagly zapis