  • 1. Data: 2011-04-01 15:06:44
    Temat: targeo
    Od: pwz <p...@o...eu>

    A widzieliście nowy interfejs i mapę targeo? Teraz czekam, aż google
    maps pójdą za tym przykładem - w moim GPS/nawigacji by się takie cudzo
    przydało...
    pwz

  • 2. Data: 2011-04-01 15:36:37
    Temat: Re: targeo
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    "zapraszamy w podroz"
    LOL
    Ktos im numer zrobil na 1.04 ?:)

    sz.

  • 3. Data: 2011-04-01 18:11:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >A widzieliście nowy interfejs i mapę targeo? Teraz czekam, aż google maps
    >pójdą za tym przykładem - w moim GPS/nawigacji by się takie cudzo
    >przydało...
    > pwz

    wszystkie drogi wyglądają jak autostrady :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-04-01 18:52:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Apr 2011 15:06:44 +0200 osobnik zwany pwz wystukał:

    piękne :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-04-01 20:30:14
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 01 Apr 2011 15:06:44 +0200 osobnik zwany pwz wystukał:

    > piękne :)

    Zaiste

    Odrobinę zalatuje SimCity :-) Rety, przecież to zajmowało z 500
    kilobajtów a grywalność miało niesamowitą.

    Odpalił bym, ale od 10 lat nie mam drajwu 1.44 :-)

    Seco

  • 6. Data: 2011-04-01 20:58:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Apr 2011 20:30:14 +0200 osobnik zwany Bartosz 'Seco'
    Suchecki wystukał:

    > Zaiste
    >
    > Odrobinę zalatuje SimCity :-) Rety, przecież to zajmowało z 500
    > kilobajtów a grywalność miało niesamowitą.

    raczej pierwszą Civiliation :)

    > Odpalił bym, ale od 10 lat nie mam drajwu 1.44 :-)

    se zaemuluj :)

  • 7. Data: 2011-04-01 22:26:34
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał