    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamerka do auta..
    Date: Fri, 1 Apr 2011 19:45:00 +0200

    Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:in4s9h$80c$1@inews.gazeta.pl...

    > też jestem zainteresowany
    >
    > może jakieś podsumowanie bywalca który przeczytał wszystkie wątki do końca
    > z ostatniego miesiąca bo ja jakoś nie widzę tematu rejestratora trasy

    juz przewalilem temat
    moj wybor padl na samsunga do kupienia za jakies 350 na allegro U100
    bedzie to najlepszy wybor. zawsze mozna filmowac poza autem inne
    imprezki/wybryki./zdarzenia
    w nocy moze nie jest super ale za ta kase do moich celow w zupelnosci
    wystarczy
    nie ma co szalec z dobra samochodowka chyba ze ktos ma tyle siana ze wsio mu
    jedno
    dla mnie liczy sie ciagly zapis