  • 1. Data: 2010-02-10 08:55:33
    Temat: Kamerka do Skype
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Mam zakupić do firmy dwie kamerki do Skype- czy warto wydawać około
    200zł sztuka-zainwestować w Logitech lub MS, czy jakąś tanią wystarczy
    zakupić?

    Bartek

  • 2. Data: 2010-02-10 09:36:33
    Temat: Re: Kamerka do Skype
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sztuka-zainwestować w Logitech lub MS, czy jakąś tanią wystarczy zakupić?

    Do machania łapką na ekranie polecam te tanie chińskie...A jeśli już za
    coś płacić to za wbudowany mikrofon, czyli kamerę z własnym USB Audio
    Device.
    Pozdrawy
    WebSmok

  • 3. Data: 2010-02-10 10:37:34
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    BAREK pisze:
> [...]
    > Mam zakupić do firmy dwie kamerki do Skype- czy warto wydawać około
    > 200zł sztuka-zainwestować w Logitech lub MS, czy jakąś tanią wystarczy

    Ze wzgledu na przepustowosc w zadnym wypadku nie warto.
    Za to warto ustawic odpowiednie oswietlenie twarzy.

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2010-02-10 10:49:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 11:37:34 +0100, Andrzej S. napisał(a):

    > Ze wzgledu na przepustowosc w zadnym wypadku nie warto.

    Mocne słowa

    > Za to warto ustawic odpowiednie oswietlenie twarzy.

    Kupujesz chińskie badziewia, to musisz sobie potem oświetlać twarz

    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-02-10 11:19:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    zly pisze:

    > Kupujesz chińskie badziewia, to musisz sobie potem oświetlać twarz

    Koncowy efekt ten sam. Po co przeplacac?
    --
    A S

  • 6. Data: 2010-02-10 11:36:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 12:19, Andrzej S. pisze:

    > Koncowy efekt ten sam. Po co przeplacac?

    Dla wygody używania? Żeby nie musieć rozstawiać halogenów przed każdą
    rozmową?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-02-10 11:44:25
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    >czy warto wydawać około 200zł sztuka-zainwestować w Logitech
    Wg mnie warto dla samego mikrofonu i oprogramowania do niego.
    Moja kamera czesto lezy przy samych glosnikach i przy innych mikrofonach
    zawsze byl paskudny poglos a przy Logitechu zero, przecinek, zero poglosu.

  • 8. Data: 2010-02-10 13:09:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 12:19:02 +0100, Andrzej S. napisał(a):

    > Koncowy efekt ten sam.

    Raczej wątpię

    > Po co przeplacac?

    Nie 'przepłacałeś' więc nie wiesz o czym mówisz :) Jakbyś kiedyś kupił coś
    porządnego, to byś widział różnicę w końcowym efekcie
    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-02-10 16:11:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PK" <p...@e...pl> wrote in message
    > Wg mnie warto dla samego mikrofonu i oprogramowania do niego.
    > Moja kamera czesto lezy przy samych glosnikach i przy innych mikrofonach
    > zawsze byl paskudny poglos a przy Logitechu zero, przecinek, zero poglosu.

    Dokladnie, uzywam czasem logitech webcam pro 9000 ze skype, kiedy akurat
    normalna videokonferencja jest niedostepna, i jesli ktos twierdzi "po co
    przeplacac" znaczy, ze po prostu nigdy nie mial przyzwoitej kamery w rece.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-02-10 19:44:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 17:11, kamil pisze:
> [...]
    > przeplacac" znaczy, ze po prostu nigdy nie mial przyzwoitej kamery w rece.

    Sfojom szosom, poza jejku jak fajnie se maham do ziomala coś taka
    kamerka daje? Bo ja jakoś nie odczuwam paloncej potszeby widzenia
    facjaty rozmufcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek