  • 1. Data: 2014-12-02 15:59:02
    Temat: Kamera z rejestracją śladu
    Od: adam <a...@w...pl>

    Jest takich sporo, ale ślad nagrywa się się w pętli i kasuje się potem
    razem z filmem. Nie natrafiłem na taką, która zachowywałaby cały ślad,
    tak żeby potem można było odtworzyć go na jakiejś mapie. Jest taka, czy
    trzeba oddzielnie kupować kamerę i oddzielnie jakiś rejestrator śladu?

  • 2. Data: 2014-12-02 16:48:05
    Temat: Re: Kamera z rejestracją śladu
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-02 15:59, adam wrote:
> [...]
    > tak żeby potem można było odtworzyć go na jakiejś mapie. Jest taka, czy
    > trzeba oddzielnie kupować kamerę i oddzielnie jakiś rejestrator śladu?

    wątpię czy jest taka co zostawia śmieci na karcie - zazwyczaj te pliki
    (slad i obraz) sa powiazane nazwa.
    Jak chcesz slad - GPS logger dokup jako osbne urzadzenie - ewentualnie
    kamere bez GPS'a i osobno GPS logger.

  • 3. Data: 2014-12-02 19:02:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

> [...]
    (slad i obraz) sa powiazane nazwa.
    Jak chcesz slad - GPS logger dokup jako osbne urzadzenie - ewentualnie
    ---
    Smartfon zamiast kamery i GPS :-)

  • 4. Data: 2014-12-02 20:54:40
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Jak nie cenisz swojej prywatności i masz telefon z Androidem i koto na
    Gmailu to możesz wykorzystać to co loguje Google na swoich mapach. Masz
    tam znaczniki czasowe więc w razie "W" masz to prawie gotowe.

    --
    Qlfon, Lublin

  • 5. Data: 2014-12-03 09:23:29
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    adam wydumał(a) w news:m5kk3l$9af$1@node2.news.atman.pl :
> [...]
    > tak żeby potem można było odtworzyć go na jakiejś mapie. Jest taka, czy
    > trzeba oddzielnie kupować kamerę i oddzielnie jakiś rejestrator śladu?

    Osobiscie uzywam osobno https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    narytoys.speedometer&hl=pl na smartfonie. Po odpowiedniej konfiguracji działa
    automatycznie w sensie, że nie musze pamietać o właczaniu/wyłaczaniu a zapisane pliki
    z trasą exportuje do formatu *.gpx.
    --
    Michael________(TM)

  • 6. Data: 2014-12-03 14:29:01
    Od: tá´Ź

    adam wrote:

    > Jest takich sporo, ale ślad nagrywa się się w pętli

    Ślad... wilka?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??