eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!
    futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kamera z lidla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
    <59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
    <596746f6$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok811t$mtb$5@node1.news.atman.pl>
    <59678a57$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok81tf$6p1$1@dont-email.me> <5967ad70$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok8bbq$atp$1@dont-email.me> <5967b700$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <okas09$hr1$2@node1.news.atman.pl>
    <1y15hjehwhboa$.1x6bsmy1lf0ur.dlg@40tude.net>
    <okccda$ime$1@node2.news.atman.pl>
    <vedqucdnb5kr$.105js3xzjhmo1$.dlg@40tude.net>
    <okcggg$45g$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 15 Jul 2017 09:48:33 +0200
    Message-ID: <1189854vwzx2y.64g6p9hywqt5$.dlg@40tude.net>
    Lines: 52
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1500104903 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 82.143.187.50:54535
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2856
    X-Received-Body-CRC: 1696768026
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610445
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 15 Jul 2017 09:33:39 +0200, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 15-07-2017 o 09:00, J.F. pisze:
    >>> I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie
    >>> wymienia na nowe.
    >> Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.
    >
    > A to już jego problem, niech da nowy.

    >>> Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta)
    >>> żywotności produktu.
    >>> Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.
    >>
    >> A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
    >> Czy taka 2 za 120zl ? :-)
    >
    > Będę miał wybór przynajmniej.
    > Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

    To wpisz odkurzacz, telewizor, telefon.
    Mozesz tez wpisac samochod, ale dopisz trzy zera :-)

    >> Bo to tez wina klientow.
    >> W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
    >> Mercedes tez rok.
    >> Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?
    > Bo głupi.

    Trzeba przyznac, ze nie bardzo mial wybor.
    A dzis .. dacia z 3 letnia gwarancja, czy VW z 2 letnia, co tu wybrac?


    > Ja kupuję tylko auta z długą gwarancją.

    I sprzedajesz po 3 latach :-P

    Za to wybor z poprzedniego akapitu masz prosty :-)


    >> Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
    >> jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.
    >
    > Dokładnie o to idzie.
    > Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesiąc, czy
    > samochodów rozpadających się po 2 latach (czytaj Renault).

    Ale to "drive train" nie obejmuje centralnego zamka :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: