  • Data: 2011-07-17 10:55:45
    Temat: Re: Kamera cofania
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-17 10:37, ToMasz pisze:

    > 5stówek za hardware? troche dużo! Pozatym mnie bardziej interesuje gdzie
    > wepchnąć monitor... kamere.. a nie gdzie kupić.

    Można mieć tanio albo dobrze. Tak i tak na raz rzadko się udaje. Podaj
    model auta, rodzaj budy w którym chcesz to zamontować, to może ktoś
    podpowie gdzie w danej konsoli można to upchnąć. Pomysł ze słonecznikiem
    nie jest zły, zastanów się może np. nad składanym rozwiązaniem mocowanym
    do podsufitki przed lusterkiem wstecznym, o ile masz tam miejsce.
    Łatwiej to okablować, niż do słonecznika. Np. u mnie w Focusie
    teoretycznie dałoby się taki składany wyświetlacz upchnąć w schowku na
    desce nad zegarami (po prawej stronie od zegarów, płaska przestrzeń z
    wgłębieniem na 1 cm) , ale tam jest mega gorąco jak stoi w słońcu więc
    pewnie ekran wyleje. Takie rzeczy też musisz wziąć pod uwagę.
    Co do kamery, to jakby nie patrzeć d.. z tyłu, bo musisz ją tak umocować
    żeby widziała cały tył, więc nie schowasz. Optymalnie chyba będzie pod 3
    stopem (w środkowej części górnej ramki tylnej szyby). Oczywiście o ile
    masz kombi albo HB, w sedanie to się nie uda.

    --
    MZ