    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kamera USB ---> powietrze ---> PC
    Date: Wed, 20 Nov 2013 17:23:05 +0100

    W dniu 2013-11-19 22:23, Robert Wańkowski pisze:

    > "BartekK" <s...@d...org>
    >
    > No tu jest problem. Za dużo niewiadomych.
    A powiedz szczerze - czy nie sądzisz, że już więcej czasu zużyłeś na
    poszukiwania nie wiadomo jakiego rozwiązania, niż by ci zajęło rozpięcie
    tych prowadników kablowych i zrobienie "po ludzku" znaczy puszczenie
    kabla USB?
    Weź poprawkę, że za chwilę zachce ci się tam wstawić głowicę skanującą
    3D, albo inne cudo...

    Ja do swojej maszynki cnc wstawiłem od razu okablowanie z zapasem, tzn
    oprócz standardu do napędów, wrzeciona itp - jakąś wiązkę 16x - część
    poszła na krańcówki, część poszła na bazowanie, część pewnie użyje do
    głowicy skanującej, oprócz tego lecą dwa przewody (przedłużacze) USB,
    dwa przewody koncentryczne np. do video), i coś zasilającego na zapas.
    Oraz węże - dwa silikony do chłodzenia wrzeciona, i dwa na zapas (np.
    chłodziwo oraz przedmuchiwanie). Osobno mam jeszcze rurę "odkurzaczową"
    ale to nie idzie już po kręgosłupach (tak wielkich to chyba nie ma, a i
    ciąg byłby bardzo marny przy takim zakręceniu rury odkurzacza), tylko
    zwisa luźno...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173