  • Date: Wed, 01 Sep 2010 08:30:40 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kalkulator kilometra;-)

    W dniu 29.08.2010 16:16, AL pisze:

    > 1. auto nie jest i nigdy nie bylo inwestycja
    >
    > Inwestycja bedzie jak kupisz jakies zabytkowe, ktore za 10 lat warte
    > bedzie np. 10razy co obecnie

    To ja zrobiłem inwestycję :)

    Aczkolwiek nie zabytek (tylko 15 lat) i nie 10x a tylko niecałe 2x ;)

    [ciach]

    > 3. auto daje ci niezaleznosc, oszczednosc czasu - a tego sie nie da
    > przeliczyc na pieniadze

    W dużym mieście? Weź mnie nie denerwuj... Przyzwyczajony do zbiorkomu i
    motocykli pojechałem samochodem na spotkanie w warszawskich
    Łazienkach... To był KOSZMAR. Pomijając korki najpierw się naszukałem
    miejsca do parkowania, potem się naszukałem działającego bankomatu, bo
    te gówniane parkomaty nie przyjmują kart, potem się naszukałem otwartego
    sklepu, który by mi łaskawie rozmienił banknot na monety, bo te gówniane
    parkomaty nie przyjmują banknotów, a potem się jeszcze naszukałem
    działającego parkomatu, bo te gówna się ciągle psują!

    Prawie godzina zmarnowana - nie napiszę ci gdzie możesz sobie wsadzić
    taką "oszczędność czasu".

    Samochody na własność zaczynają mieć racjonalny sens dopiero przy
    regularnym przewożeniu jakiegoś towaru albo przy braku komunikacji
    publicznej.

    Nawet dzieci to słaba wymówka, bo w dużych miastach przedszkola i
    podstawówki są zwykle "pod nosem" (a jak ktoś koniecznie musi to jakiejś
    szczególnej, wybranej placówki, to sam jest sobie winien).