  • Data: 2010-09-01 13:35:40
    Temat: Re: Kalkulator kilometra;-)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-01 08:30, Andrzej Lawa pisze:

    > W dużym mieście? Weź mnie nie denerwuj... Przyzwyczajony do zbiorkomu i
    > motocykli pojechałem samochodem na spotkanie w warszawskich
    > Łazienkach... To był KOSZMAR.

    No ja wiem, że Trójmiasto to tylko wiocha, ale jednak mnie auto regularnie oszczędza
    czas, i to nawet pomimo tego, że mam w okolicy dość sprawnę kolejkę miejską.
    Zatem w zależności od warunków oszczędza bądź nie; a jakakolwiek generalizacja
    jest bezsensowna.

    > miejsca do parkowania, potem się naszukałem działającego bankomatu, bo
    > te gówniane parkomaty nie przyjmują kart, potem się naszukałem otwartego
    > sklepu, który by mi łaskawie rozmienił banknot na monety,

    Bo widzisz, poruszanie się każdym środkiem lokomocji, czy to rowerem, czy
    samochodem - trzeba najpierw potrenować :)