  • Data: 2010-09-01 09:22:56
    Temat: Re: Kalkulator kilometra;-)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2010 09:01, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Zbiorkom też często w nich stoi.

    Zwłaszcza metro ;->

    > Śmierdzi w nim,

    Samochodowe spaliny pachną różami? Bo w to, że masz samochód hermetyczny
    to nie uwierzę ;)

    > wpier...ol można dostać,

    Samochód mogą ukraść lub rozbić.

    > nie można sobie w spokoju posłuchać Vivaldiego,

    Mi się jakoś udawało. Ba! Nawet książkę mogłem poczytać. I film
    obejrzeć. A czasem także zdrzemnąć się mogłem.

    A teraz niestety nie mam na trasie codziennych dojazdów zbiorkomu i
    muszę się męczyć - ani się zdrzemnąć, ani poczytać i jeszcze muszę
    uważać na pośpiesznych debili, co to myślą, że są takimi miszczami, że
    na mokrej nawierzchni mają gwarantowaną przyczepność.

    > Shazzy

    Fuuuuuuuuuuuuuuj.

    > czy Black Sabbath. :P

    Nie widzę problemów.