  • 11. Data: 2009-12-08 20:08:31
    Temat: Re: Kalibracja monitora - Wrocław
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Tom01" <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:hfm2am$34s$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Im gorszy ekran tym wieksza jest poprawa.

    Dlatego warto się pobawić ;)

    > W jakim sesie? Może gamma jest za niska?

    Gamma ok. tylko w ciemnych partiach nie wyrabia - na porządnym monitorze
    widzę pełnię szczegółów w cieniach, na moim w określonych sytuacjach np.: na
    ciemnym garniturze nie widać wszystkiego

    > Baju baju. Niech Pan zmieni znak na przeciwny i doda zero do wyniku to
    > może będzie trochę bliżej prawdy. Mach3 słynie z tego, że daje "ładne"
    > wyniki. To tak aby właściciel doprze się poczuł że kupił taki swietny
    > zestaw do kalibracji.

    Może i ta walidacja trochę pod klienta, ale sprawdzałem profile robione
    Gretagiem i Color Eyem i ponizej zrzucik:
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/3y9-U1TqQN47pSY
    XuMTt0A?feat=directlink

    JDJ

  • 12. Data: 2009-12-10 21:05:31
    Od: ZbyszekK <Z...@p...pl>

    Czornyj pisze:

    > Do zwykłego LCD to się również nie nadaje.
    >
    > Ogólnie zresztą jest taki trend, że obecnie produkowane kolorymetry są
    > parszywej jakości, ale Spyder2 negatywnie się się pod tym względem
    > wybija. Jeszcze gorszy jest tylko Huey, ale to to wogóle nawet nie
    > jest kolorymetr, tylko popierdułka.

    A co sadzicie o ColorMunki?

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 13. Data: 2009-12-14 23:34:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Dec 2009, ZbyszekK wrote:

    > A co sadzicie o ColorMunki?

    Czornyj:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/9144304f7c91a18a/a8cbc4a2dc6c88a8
    Tom01:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/b37edc13a1fad58e
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/230e668a40b19aec
    ...pod rozwagę sprawa oprogramowania:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/cba225cb7cea3ebf/e0139d912e0199e6

    pzdr, Gotfryd