  • Data: 2010-12-30 10:52:26
    Temat: Re: Kalendarz bardzo rozebrany
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Dec 2010 20:30:00 +0100, Marek Wyszomirski wrote:
    >Też uważam, ze grafika. Największe stosowane w praktyce klisze rtg to
    >35x43cm. Również przetworniki stosowane w radiografii cyfrowej nie
    >przekraczają takich rozmiarów.

    Nie trzeba kliszy - ekran scyntygraficzny, fotka. Tak sie robilo
    zdjecia maloobrazkowe.

    >jest jeszcze drugi aspekt - prawny. Na dowolne badanie człowieka z
    >użyciem promieniowania RTG wymagane jest skierowanie lekarskie. Gdyby
    >ktoś chciał wykonać zdjęcia rtg ludzi do kalendarza musiałby się z tego
    >mocno tłumaczyć przed prokuratorem (i to nie tylko w Polsce - takie
    >zwyczaje są powszechne w krajach cywilizowanych)

    Zatrudniasz Rosjaneczke i co - ona nic nie wie, dostawca zdjec jest z
    Holandii i prokurator ma trudne zycie :-)

    Za to ciekaw jestem z czego ona ma buty - musialyby byc chyba z
    metalu, i to mi tez sugeruje grafike.

    Jakis anatom pewnie by znalazl wiecej szczegolow

    J.