  • 41. Data: 2015-12-08 23:21:37
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Takich jak Ty silnych w pysku a slabych na boisku przez piecdziesiat pare lat zycia
    od chuja poznalem. Sam tez taki kiedys bylem. Mowili ze jak ruszam i gumy nie gwizdza
    to sie zatrzymuje i ruszam jeszcze raz. 125p mialem takiego ze licznik zamykalem. A
    teraz mi przeszlo. Roznica miedzy mna a mlodymi taka ze ja sobie w zyciu pojezdzilem.
    A mlodzi sobie nie pojezdza. Za moment bedzie jak w Szwajcarii. Jada tam wszyscy 50
    licznikowe czyli niecale 50 bo akurat w jakims miejscu tyle mozna i wolno. I sie
    jakis pospieszny wychyla. To ci co ich wyprzedzil dzwonia na policje z obywatelskim
    donosem. Ichnia demokracja taka ze jak czegos nie wolno to nie wolno wszystkim a nie
    tylko niektorym. U nas tez tak bedzie. Pamietam jak kilka lat temu uprzejmie
    donioslem ze pomiary odcinkowe wprowadza. Jaki ja wdlug niektorych glupi bylem bo sie
    nie da i inne bzdury wymyslali. Dzisiaj w dzienniku zlotousty pan Telewizor informuje
    ze uruchomiony na jakims zadupiu kilkanascie dni temu taki pomiar dziala
    . Poltora tysiaca trafionych i zatopionych juz tam jest. Za moment do kamer podlacza
    baze danych z ubezpieczonymi samochodami. Wlascicieli samochodow, tych co im PJ za
    costam zabrali. I co mnie najbardziej martwi baze z przegladami. Ty mozesz miec to w
    dupie ale oni nie maja.

    To prawda, chuja poznałeś i nic więcej i to w takim wieku, więc przestań
    te pierdy wypisywać o Polsce jako Szwajcarii.
    Na razie zapowiada się, że od nowego roku to FR będą zdejmować, dlatego
    nie spinaj się tak tylko zluzuj porty zwłaszcza, że "już ci przeszło" i
    możesz się wlec.

  • 42. Data: 2015-12-08 23:22:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 8 Dec 2015 15:37:39 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Dla tych niechętnych temu rozwiązaniu, to trzeba sobie to przedstawić
    > tak, że ten przycisk włącza ten system. :-)

    ABS też kiedyś miał przycisk ;)

    > Ja jestem za.

    W sumie jeżeli UE to wymusi to straci rację bytu stanie z radarem czy
    fotoradary.
    A ja to sobie wyłączę nawet bez przycisku ;)

  • 43. Data: 2015-12-08 23:24:06
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Masz problem z alkoholem?

    Nie mam, barek jest pełny.

  • 44. Data: 2015-12-08 23:25:07
    Od: z <...@...pl>

    > Tylko te wszystkie zagrozenia mniejsze beda jak na 50 ludzie beda jechali 48 a na
    70 68.

    O jakiś ułamek procenta. Kogoś uratujemy a ktoś przez to zginie. Ważne
    że samopoczucie się polepszy. Żałosne.

    Dlaczego taki skromny jesteś :-)
    Ostatnio modne jest 30.
    A ile proponujesz na autostradzie?

    Są sytuacje kiedy powolny dziadek w Uno jest większym zagrożeniem niż
    wariat w Porsche.
    Będzie na to dyrektywa i kasa za cegłówkę na pedale gazu? :-)

  • 45. Data: 2015-12-08 23:33:29
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > ABS też kiedyś miał przycisk ;)

    Teraz jest bezpiecznik :P

    > W sumie jeżeli UE to wymusi to straci rację bytu stanie z radarem czy
    > fotoradary.
    > A ja to sobie wyłączę nawet bez przycisku ;)

    Każdy to zrobi tak jak, każdy skręca licznik przy sprzedaży, a
    przepraszam teraz to przed badaniem tech. :)

  • 46. Data: 2015-12-09 00:16:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze uda ci sie byc powlnym dziadkiem w uno. Mlodosc szybko przemija, wiem cos o tym.
    To przykre ze mlodym coraz mocniej zaciskaja kleszcze na jajach. Kiedys nie bylo
    milicjanta co by za 1/3 mandatu nie puscil bez pisania elaboratow. Teraz zdjecia,
    fotorejestrarory, pomiary odcinkowe, punkty, poborcy skarbowi zbierajacy za
    niezaplacone mandaty. Juz sie nie da pojezdzic. Skonczylo sie babce sranie.

  • 47. Data: 2015-12-09 00:29:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 8 Dec 2015 23:33:29 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Teraz jest bezpiecznik :P

    Nie zawsze to takie proste, a obecnie to już mało gdzie.
    Zawsze pozostaje przeprogramowanie sterownika :)

    Albo urządzenie emitujące lokalnie sygnał konstelacji satelit GPS
    odpowiadający jeżdżeniu w kółko po Nurburgringu ;)

  • 48. Data: 2015-12-09 02:55:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.12.2015 o 01:30, Uncle Pete pisze:

    > Niezawodny jesteś.

    Jest okazja odfiltrować grupowy śmieć, który sam się przedstawia, to
    trzeba korzystać.

  • 49. Data: 2015-12-09 06:30:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2015 15:16:13 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
> [...]
    > fotorejestrarory, pomiary odcinkowe, punkty, poborcy skarbowi
    > zbierajacy za niezaplacone mandaty. Juz sie nie da pojezdzic.

    Jeszcze nie, bo tych FR jest tyle, ze nie przeszkadzaja szybko jezdzic
    :-)
    Ale owszem, bedzie gorzej, z tym, ze emerytura coraz blizej :-)

    J.

  • 50. Data: 2015-12-09 06:39:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2015 23:21:37 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

> [...]
    > Na razie zapowiada się, że od nowego roku to FR będą zdejmować, dlatego
    > nie spinaj się tak tylko zluzuj porty zwłaszcza, że "już ci przeszło" i

    Chyba sie nie zapowiada, tylko chca wlaczyc ITD do policji.

    Co moze i dobrze, bo tych 500 FR na slupach jest malo grozne,
    jak ich bedzie 10 tys, albo beda mogly byc przenosne i w dowolnym
    miejscu stac, to bedzie gorzej. Co prawda policja z chwila wlaczenia
    ITD moze o uwolnienie od slupow wnioskowac.

    J.