  • 61. Data: 2015-12-09 15:37:11
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nigdy nie byłem członkiem partii. Tym bardziej nie będę jej zakładał.

    madrzy ludzie, którzy nie interesują się polityką sa skazani na rządy
    idiotów :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2015-12-09 16:30:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > To ci beda zakladali coraz ciasniejszy kaganiec :-)

    Nauczysz się kiedyś, że zaimki drugiej osoby pisze się wielką literą?

    Co do zakładania kagańca - ja jestem od głosowania a nie od
    politykowania. A prawo jazdy posłuży mi już niedługo - stary jestem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2015-12-09 21:19:28
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 09.12.2015 o 12:01, Budzik pisze:
    > Ale dlaczego chcesz karac

    Jaaa????

    --
    Alf/red/

  • 64. Data: 2015-12-09 23:27:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ a...@u...waw.pl ...

    > Jaaa????

    No tak...
    Napisałes zeby odmawiac wypłaty odszkodowania jak urzadzenie było
    wyłączone.