    From: Przemek V <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kabriolet w ogóle
    Date: Wed, 18 May 2011 04:34:34 -0700 (PDT)

    On May 18, 1:21 pm, Przemek V <p...@g...com> wrote:

    > Niestety 4 osobowe kabrio mają to do siebie, że pasażerowie tylnych
    > foteli są mocno targani wiatrem już przy dosyć niskich prędkościach. W
    > 2 osobowych albo 4 osobowych kabrio, gdy jadą nimi 2 osoby, da się
    > zamontować windszota za plecami pierwszego rzędu foteli i wtedy można
    > spokojnie do 100 km/h jeździć bez wielkiego czochrania. Musiałbyś
    > sprawdzić czy synowi to nie przeszkadza (psom na ogół odpowiada :) ),
    > no i być może tutaj różne auta się różnie zachowują. Nie kojarzę też
    > patentu żeby windszot był za drugim rzędem foteli ale może ktoś coś
> [...]

    Dorzucę tylko, że jeśli prawdą jest to co piszą w tym ogłoszeniu ze
    Stratusem o bezwypadkowości to wygląda na ciekawe auto. Jeśli to jest
    oryginalny dach i fotele to żeby być w takim stanie po 10+ latach auto
    musiało być zadbane, garażowane i używane jako drugi albo trzeci
    samochód. Do Twoich celów typu przejażdżki z całą familią i tak więcej
    mocy nie potrzebujesz a samo auto nie jest demonem skręcania więc te 2
    litry zupełnie wystarczają. W BMW i Audi będzie z tyłu dużo ciaśniej
    no i trochę powiewa dresowagenami a taki Chrysler jest czymś trochę
    nietuzinkowym jak na Polskę.