    From: Przemek V <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kabriolet w ogóle
    Date: Wed, 18 May 2011 04:21:43 -0700 (PDT)

    On May 18, 11:27 am, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:

    > bardzo ładny samochodzik - piekny wręcz, jednakże w moim przypadku wyklucza
    > go jego dwuosobowość. Muszę zakładać że w przejażdżkach uczestniczymy
    > wszyscy, czyli: żona, synek, moja skromna osoba i nasza psina.
    > Podobają mi się proste bryły kabrioletów, np:
    > audi:http://allegro.pl/audi-cabriolet-cabrio-kabriol
    et-i1605034578.html,http://allegro.pl/audi-cabrio-ka
    brio-kabriolet-80-b4-i1616126760.html

    > stratus:http://otomoto.pl/chrysler-stratus-piekny-ka
    briolet-C18651711.html

    > BMW:http://otomoto.pl/bmw-318-kabriolet-zarejestrowa
    na-48-C18892111.html

    > i inne w tego typu stylistyce.

    Niestety 4 osobowe kabrio mają to do siebie, że pasażerowie tylnych
    foteli są mocno targani wiatrem już przy dosyć niskich prędkościach. W
    2 osobowych albo 4 osobowych kabrio, gdy jadą nimi 2 osoby, da się
    zamontować windszota za plecami pierwszego rzędu foteli i wtedy można
    spokojnie do 100 km/h jeździć bez wielkiego czochrania. Musiałbyś
    sprawdzić czy synowi to nie przeszkadza (psom na ogół odpowiada :) ),
    no i być może tutaj różne auta się różnie zachowują. Nie kojarzę też
    patentu żeby windszot był za drugim rzędem foteli ale może ktoś coś
    takiego robi.

    Jakieś 15 lat temu wynająłęm na 4 dni Stratusa cabrio w Stanach i
    zjeździłem Nową Anglię. Fajna zabawa ale to był pierwszy raz kiedy
    miałem do czynienia z kabrio więc najarany byłem strasznie na cały
    klimat do tego stopnia, że po tej przejażdżce wiedziałem już, że chcę
    coś bez dachu.