  • Data: 2011-05-18 07:31:16
    Temat: Re: Kabriolet w ogóle
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 17, 10:51 pm, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:
    > chyba chce kabrioleta. Z doświadczeń z jazdy kabrioletami:
    > parenaście lat temu corvette cabrio przez około 3 dni - pętanie się po
    > mieście i palenie gum
    > co jakiś czas vw kubelwagen, ale toto jedzie 40 km/h i powiedzmy że bardziej
    > "roadster" niż cabrio i przy tej prędkości w 70 letniej blaszance nie ma
    > miarodajnych odczuć.
    > tak więc czy ktos mnie zasypie sensownymi argumentami "chłopie daj sobie
    > spokój bo....." czy spokojnie kupowac w ciemno kabrioleta i cieszyć się
    > wiatrem we włosach i niebem gwiaździstym nad głową.
> [...]

    Przejedź się Mazdą MX-5. Kupisz pełnooletnią za jakieś 12 tys zł a jak
    stwierdzisz, że to cię nie kręci to sprzedasz za 10 tys zł. następną
    wiosną. Tanie, niezniszczalne a radocha z jazdy czasami jest większa
    niż w Ferrari. Ja swoją mam od 11 lat i dalej daje banana. Z peemesu
    chyba ze 3 osoby już zaraziłem. Wejdź na forum MX-5 i sobie poczytaj
    jak większość userów jest zakręcona. W miejscu mieszkasz idealnym do
    takiego auta - w sobotę albo niedzielę raniutko zrzucasz dach, godzina
    jazdy i jesteś w górach - Szczyrk, Salmopol, Wisła, wiatr we włosach,
    zapachy, dźwięki. Odkryjesz zupełnie inne oblicze motoryzacji i nie
    chodzi wcale o grzanie jak dziki chociaż tutaj też daje radę.

    Za 40 lat wolisz wnukom opowiadać jak prawie kupiłeś kabrio czy z
    babcią pokazywać im taki album:
    http://picasaweb.google.com/przemv/Miata#

    Od strony praktycznej - dobrze mieć garaż albo przynajmniej parking
    strzeżony na noc i jednak nie parkować w jakichś totalnie kryminalnych
    miejscach. Na zimę można ale nie trzeba założyć hardtop i masz
    normalne dwuosobowe RWD. Ja gdy kupiłem swoją w styczniu 2000 to przez
    rok jeździłem nią na codzień, w tym tak do -5 stopni ze zdjętym
    dachem.

    Powodzenia