eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe: spostrzezenie + sposobekRe: Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek
  • Data: 2012-02-16 21:53:44
    Temat: Re: Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RoMan Mandziejewicz w <news:8871310315$20120216163838@squadack.com>:

    > Hello Excite,

    > Thursday, February 16, 2012, 3:44:11 PM, you wrote:

    >>> Znaczy próbujesz mi powiedzieć, że zacne i bezpieczne jest podłączanie
    >>> całkowicie padniętego akumulatora grubymi kablami do akumulatora w
    >>> pełni naładowanego? I nie żartujesz?
    >> A co by się miało stać ? Nawet jak by chwilowo przez kilka sekund
    >> pobierał 200A to co najwyżej kable się lekko zagrzeją.

    > Albo akumulator dawcy szlag trafi...

    >>> Ja chyba jestem na to za stary i zbyt ostrożny. I całkowicie
    >>> rozładowany akumulator ładuję tylko na tyle, żeby zapewnić dojazd do
    >>> najbliższego sklepu z akumulatorami, gdzie kupuję nowy akumulator.
    >> I co kabelki chińskie się nie palą ? Bo skoro się nie palą to znaczy że
    >> akumulator wcale nie był mocno rozładowany. Jak raz się zdarzy ze
    >> akumulator się rozładuje bo np. jeździło się na krótkich odcinkach po
    >> czym postał sobie kilka zimnych nocy to od razu lecisz po nowy
    >> akumulator ? To na bogato :)

    > Po kilku zimnych nocach wystarczą 3 minutki na chińskich kabelkach i
    > kręci aż miło. Grube kabliska są potrzebne jak w akumulatorze nie ma
    > już nic a Tobie się nie chce poczekać 10 minut.
    > Akumulator rozładowany do zera się wymienia - nie będzie już z niego
    > nic dobrego.

    Znaczy akuku mam dobry jeszcze skoro po ładowaniu w czasie potrzebnym na
    łyknięcie "piwa" odpalił, a kabelki to fi mają jak glista na diecie

    > W samochodzie, w którym wystarczy kilka zimnych nocy, żeby akumulator
    > wyładować, trzeba szukać obciążenia, które nadmiernie rozładowuje - do
    > tego też grube kable niepotrzebne.

    Nie kilka, tylko dwa tygodnie -- odłączony od czegokolwiek, aczkolwiek w
    temperaturach poniżej 15 C w nocy/powyżej 30 w dzień.

    Podobne objawy występowały 11 lat temu, 10 lat temu ... rok temu (zimą),
    oraz prawie 13 lat temu(latem). W 5 różnych samochodach, a jakoś akumulatory
    przeżywały kolejne lata i zimy (oprócz tego zagrzanego w lecie 1999 w ATU
    1997).
    Musi to jakieś Delcory były ;-)

    --
    Tomasz Nycz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: