  • 51. Data: 2018-01-20 22:11:57
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 16:00:13 UTC+1 użytkownik Twardy napisał:

    > Jakim autem?
    > Ty jesteś myślicielem kolego.
    > Myślisz, że masz auto a masz tylko 1,9jtd

    No
    I to Multiple w dodatku

  • 52. Data: 2018-01-21 11:36:54
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2018-01-19 o 01:46, J.F. pisze:

    > Jakby kto szukal:
    > w Lidlu kabelki z podswietleniem LED i 10mm^2,

    Ejże, a nie jest to przypadkiem Biedronka Edyszyn ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 53. Data: 2018-01-21 19:32:07
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >
    > No wlasnie chodzi o to, ze byc moze jest dobry kabel za 40 zl :-)
    >
    > J.

    Na kablu za 40zł trzeba będzie delikwenta-dawcę trzymać przez jakiś czas,
    żeby własny akumulator się doładował i dopiero da się odpalić. Ja na swoich
    kablach 16mm2 odpalam swój samóchód natychmiast, bez żadnego czekania,
    mojego akumulatora nawet mogłoby nie być. Cały prąd idzie od dawcy. Cała
    operacja to max 2 minuty. I to jest różnica :)

    Pzdr

  • 54. Data: 2018-01-21 19:36:15
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Podwojnego czy jedna zyla ? Bo tu jest 2*3.5m

    Z 5m kabla zrobiłem 2x2,5m. Kable są naprawdę grube i ciężkie, trzynajmniej
    w porównaniu z tymi hipermarketowymi, które miałem wcześniej. Samochód
    odpala natychmiast :)

    Pzdr

  • 55. Data: 2018-01-21 21:01:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 19:32, miumiu pisze:

    > Na kablu za 40zł trzeba będzie delikwenta-dawcę trzymać przez jakiś czas,
    > żeby własny akumulator się doładował i dopiero da się odpalić. Ja na swoich

    Nie trzeba. Wystarczy odpalić dawce prądu, wprowadzić na obroty
    i już biorca może kręcić rozrusznikiem.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2018-01-21 21:33:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 stycznia 2018 21:01:12 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nie trzeba. Wystarczy odpalić dawce prądu, wprowadzić na obroty
    > i już biorca może kręcić rozrusznikiem.

    Widać że nigdy nie próbowałeś na marketowych kablach

  • 57. Data: 2018-01-21 21:44:35
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-19 12:55, miumiu wrote:

    > Jakas sciema. Robilem ostatnio kable rozruchowe i za 5m kabla spawalniczego
    > 16mm2 dalem 50zł.
    > W chinach prawdziwe kable (z miedzią) kosztują wbrew pozorom wiecej niz u
    > nas. Wiec slabo w to wierze ze te 25mm2 są z czystej miedzi. Pewnie z
    > cynkiem.

    teraz w modzie jest aluminium pokryte miedzia, ale to przynajmniej w
    przypadku kabli latwo zauwazyc

  • 58. Data: 2018-01-21 23:47:27
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 19.01.2018 o 13:14, Kris pisze:

    > Na pych szybciej;)

    A spróbuj tak z automatem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 59. Data: 2018-01-22 08:59:33
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2018-01-19 o 17:18, Shrek pisze:

    > Przy odpalaniu czy po prostu nie wiesz kiedy?

    Przyjechałem, zgasiłem, wszystko było OK.
    Rano spory mróz, kręcenie rozrusznikiem niewiele dawało, silnik
    zagadywał, ale nie zapalał. Na kopciucha też nie pomagało, aku zaczął
    zdychać.
    Pozostała linka, cały myk nie jechać za szybko, odpalać z dwójki i
    powoli puszczać sprzęgło.
    Widocznie strzał ze sprzęgła był zbyt duży i obciążenie na pasku za duże.
    Silnik odpalił, ale pracował nierówno i niemiłosiernie kopcił.
    Pasek przeskoczył, rozrząd zrobił się kolizyjny, tłok docisnął zawór. Na
    szczęście w tej konstrukcji wałek nie jest bezpośrednio na zaworem,
    tylko idzie przez krótki popychacz zwany pieskiem.
    On był najsłabszy i się złamał. Po godzinie był wymieniony na inny i
    samochód po ustawieniu paska na nowo odpalił bez dymienia. Zawór
    przeżył, jest w osi z tłokiem, więc tłok go tylko dopchnął, na całej
    szerokości.
    Gdy zawory sa pod kątem, to zawsze albo grzybek się ułamuje, albo
    przynajmniej krzywi, więc koszty wzrastają

    Też uważam, że to był całkowity przypadek, ten samochód prawie przy
    każdym dużym mrozie był ciągany i zdarzyło się to tylko raz.

    --
    viktorius

  • 60. Data: 2018-01-22 09:04:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 08:59:35 UTC+1 użytkownik viktorius napisał:

    > Pozostała linka, cały myk nie jechać za szybko, odpalać z dwójki i
    > powoli puszczać sprzęgło.
    Zawsze odpalam z trójki. Co do puszczania powoli sprzegła to nigdy się tym nie
    przejmuję. Puszczam "normalnie"