eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Date: Mon, 22 Jan 2018 08:59:33 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <p445l3$p1v$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <j...@4...net>
    <6...@g...com>
    <p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <p3t5nm$45j$3@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 22 Jan 2018 07:59:31 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="25663";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p3t5nm$45j$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623103
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-01-19 o 17:18, Shrek pisze:
    > W dniu 19.01.2018 o 14:39, viktorius pisze:
    >
    >> PS.
    >> Mi rozrząd przeskoczył...
    >
    > Przy odpalaniu czy po prostu nie wiesz kiedy?


    Przyjechałem, zgasiłem, wszystko było OK.
    Rano spory mróz, kręcenie rozrusznikiem niewiele dawało, silnik
    zagadywał, ale nie zapalał. Na kopciucha też nie pomagało, aku zaczął
    zdychać.
    Pozostała linka, cały myk nie jechać za szybko, odpalać z dwójki i
    powoli puszczać sprzęgło.
    Widocznie strzał ze sprzęgła był zbyt duży i obciążenie na pasku za duże.
    Silnik odpalił, ale pracował nierówno i niemiłosiernie kopcił.
    Pasek przeskoczył, rozrząd zrobił się kolizyjny, tłok docisnął zawór. Na
    szczęście w tej konstrukcji wałek nie jest bezpośrednio na zaworem,
    tylko idzie przez krótki popychacz zwany pieskiem.
    On był najsłabszy i się złamał. Po godzinie był wymieniony na inny i
    samochód po ustawieniu paska na nowo odpalił bez dymienia. Zawór
    przeżył, jest w osi z tłokiem, więc tłok go tylko dopchnął, na całej
    szerokości.
    Gdy zawory sa pod kątem, to zawsze albo grzybek się ułamuje, albo
    przynajmniej krzywi, więc koszty wzrastają


    Też uważam, że to był całkowity przypadek, ten samochód prawie przy
    każdym dużym mrozie był ciągany i zdarzyło się to tylko raz.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: