    From: "Mania" <...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kable do podłączenia dekodera?
    Date: Fri, 3 Oct 2014 07:00:08 +0200

    > Tylko po co tracić na jakości sygnału przesyłając go analogowo tandetnym z
    > natury eurozłączem?
    > http://sklepwideo.pl/karta_pci-e_hdmi_capture
    > Do tego rozdzielacz HDMI i gotowe.

    To bardzo ciekawe rozwiązanie i zastąpiłoby moją obecną kartę TV.
    Docelowo chodzi mi o możliwość oglądania programów na ekranie
    nowego, cyfrowego telewizora i nagrywanie niektórych na komputer.
    Nagrywam dla celów prywatnych i do tej pory na jakości tych nagrań
    specjalnie mi nie zależało, ale gdyby mogły być lepsze to dlaczego nie.
    Domyślam się, że wspomniany przez Ciebie rozdzielacz HDMI
    dawałby możliwość rozdzielenia sygnału cyfrowego wychodzącego
    z jedynego portu HDMI dekodera na sygnał prowadzący do telewizora
    i na sygnał prowadzący do tej karty.
    Czy to powodowałoby jakieś ograniczenia, np. możliwość nagrywania
    tylko tego co w danym momencie jest na ekranie telewizora?

    Pozdrawiam
    Mania