  • Data: 2014-10-03 08:06:53
    Temat: Re: Kable do podłączenia dekodera?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2014 07:00, Mania pisze:
> [...]

    W zasadzie odkryłeś świętego Grlala. Dwa lata temu nie było takich kart,
    w każdym razie nie tak tanich. Za 2 tyś można było kupić. Problem jest
    jednak inny. raz że samo hdmi to również zabezpieczenia przed
    kopiowaniem, więc albo nie wszystko da się skopiować, albo ta karta to
    idealny łamacz zabezpieczeń. Nie znamy specyfikacji karty. jednak na
    podanej stronie jest napisane ze przechwytuje do mpeg2, 4 i do mov.
    Dlaczego nie do mkv? Czy nie przypadkiem dla tego, że owa karta z hdmi
    robi pal i dopiero z pal można sobie interpolować na cokolwiek? Jeśli
    mam racje, to to samo będzie można osiągnąć podłączając dowolny tuner
    chinchem do karty avertv
    > To bardzo ciekawe rozwiązanie i zastąpiłoby moją obecną kartę TV.
    kabel kosztuje parę złotych. owa karta 350zł. dołóż trochę a kupisz nowy
    tuner, który bez łaski nagra to co chcesz jak chcesz i o której chcesz.
    każde rozwiązanie z użyciem kompa, będzie wymuszało pozostawienie
    załączonego TV na konkretnym kanale i załączony komputer. Normalny
    komputer, taki do 2 tyś przy kodowaniu (zapisywaniu) filmu online w
    jakości pal, będzie się męczył. W zasadzie nie będzie można go używać do
    innych celów podczas nagrania. w jakości HD może mu braknąć mocy
    obliczeniowej....
    ToMasz