  • Data: 2014-10-03 09:06:02
    Temat: Re: Kable do podłączenia dekodera?
    Od: "Mania" <...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kabel kosztuje parę złotych. owa karta 350zł. dołóż trochę a kupisz nowy
    > tuner, który bez łaski nagra to co chcesz jak chcesz i o której chcesz.
    Możesz dać przykład takiego tunera, który obsługiwałby sygnał z Orange?

    > każde rozwiązanie z użyciem kompa, będzie wymuszało pozostawienie
    > załączonego TV na konkretnym kanale i załączony komputer.
    Gdy jeszcze miałam telewizor (analogowy), połączenie wyglądało tak,
    że z gniazda UPC w ścianie wychodził kabel, następnie rozdzielacz
    na 2 kable, jeden do telewizora, drugi do karty TV w komputerze.
    Telewizor nie musiał być włączony, a gdy był włączony nie musiał być
    włączony na konkretnym kanale. Karta nagrywała również wtedy gdy
    nagrywanie było zaprogramowane na konkretny kanał i godzinę.
    Oczywiście komputer musiał być włączony.
    Działało bez zarzutu. Gdyby telewizor się nie zepsuł, pewnie dalej bym
    wykorzystywała taki układ.

    > Normalny komputer, taki do 2 tyś przy kodowaniu (zapisywaniu) filmu
    > online w jakości pal, będzie się męczył. W zasadzie nie będzie można go
    > używać do innych celów podczas nagrania. w jakości HD może mu braknąć mocy
    > obliczeniowej....
    Z tą możliwością muszę się liczyć.

    Na razie idę kupić kabel lub przelotkę i zobaczę jak będzie działało.
    Tyle mogę zainwestować nawet gdyby się nie udało.

    Co do TV z Internetu, o którym pisałeś wcześniej, to jedno nie wyklucza
    drugiego. Natomiast z "normalnej" telewizji nie zrezygnuję, z różnych
    zresztą względów.

    Pozdrawiam
    Mania