    Date: Thu, 02 Oct 2014 17:53:34 +0200
    From: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kable do podłączenia dekodera?

    W dniu 2014-10-02 15:40, Mania pisze:
    > Miesiąc temu pytałam na tej grupie o możliwość podłączenia
    > dekodera do karty TV w komputerze.
    > Zdecydowałam się spróbować.
    > Jeśli wszystko zadziała będę miała możliwość oglądania
    > telewizji cyfrowej na telewizorze oraz nagrywania
    > programów w postaci analogowej przy pomocy karty TV
    > na komputerze. Jeśli nie zadziała, pozostanie oglądanie
    > telewizora cyfrowego.
    >
    > Obecnie sytuacja jest następująca:
    > - telewizora ciągle nie mam, kupię dopiero za jakiś czas
    > - ostatnio oglądam programy telewizyjne na ekranie komputera
> [...]

    Jest to bardzo dobry przykład jak można ładnie zadać pytanie.
    Najpierw opis sytuacji, później jasne pytanie. Brawo.

    Osoby które mają trudności z pisemną wypowiedzią mogą sobie ten przykład
    wydrukować i zawiesić nad łóżkiem.

    Chciałem zastąpić słowo "pisemną" innym żeby było bez polityki, ale tym
    sposobem wiadomo o kogo chodzi. :)

    Nie mogłem się oprzeć. :)

    Adam