-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3aa7f8$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5b3baab7$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5b3c66f6$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5b3c66f6$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Kable. Regulator.
Date: Wed, 4 Jul 2018 10:01:49 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <5b3c7eee$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.68.211
X-Trace: 1530691310 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 588 83.26.68.211:54137
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635191
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5b3c66f6$0$585$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2018-07-04 o 02:08, Zenek Kapelinder pisze:
>> Oraz dlaczego w motocyklach stosuje sie metode zwierania
>> alternatora do masy zeby ograniczyc napiecie wyjsciowe. W
>> motocyklach alternatory zawsze pracuja z moca maksymalna i nic im
>> sie z tego powodu nie dzieje?
>Nie porównuj popierdółki alternatora motocyklowego regulowanego
>reglerem do alternatora w samochodzie. Po pierwsze alternator
>motocyklowy to maksymalnie moc kilkuset watów, a ponadto jest tak
>zbudowany, że karkasy
Jednak mu zwieranie nie szkodzi.
I tyrystorom zwierajacym nie szkodzi - widac prad jest ograniczony.
>i rdzenie cewek zatopione są w aluminiowej konstrukcji (koszu), która
>przylega do obudowy silnika, zapewniając tym samym idealne chłodzenie
>i odbiór ciepła. Dzięki dobrej przewodności cieplnej aluminium cewki
>mają wręcz idealne chłodzenie. Aby zapewnić dobry kontakt termiczny
>to powierzchnie przylegania koszyka i obudowy silnika smaruje się
>pastą termoprzewodzącą.
A ten silnik to nie ma przypadkiem 80-120 C ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.07.18 13:53 Zenek Kapelinder
- 05.07.18 02:54 LordBluzg(R)
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 10:27 Uzytkownik
- 05.07.18 21:57 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=