eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3aa7f8$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b3b3499$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3b4723$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5b3b801b$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5b3baab7$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b3be989$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5b3c66f6$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5b3c66f6$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Wed, 4 Jul 2018 10:01:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <5b3c7eee$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.68.211
    X-Trace: 1530691310 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 588 83.26.68.211:54137
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635191
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b3c66f6$0$585$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-07-04 o 02:08, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Oraz dlaczego w motocyklach stosuje sie metode zwierania
    >> alternatora do masy zeby ograniczyc napiecie wyjsciowe. W
    >> motocyklach alternatory zawsze pracuja z moca maksymalna i nic im
    >> sie z tego powodu nie dzieje?

    >Nie porównuj popierdółki alternatora motocyklowego regulowanego
    >reglerem do alternatora w samochodzie. Po pierwsze alternator
    >motocyklowy to maksymalnie moc kilkuset watów, a ponadto jest tak
    >zbudowany, że karkasy

    Jednak mu zwieranie nie szkodzi.
    I tyrystorom zwierajacym nie szkodzi - widac prad jest ograniczony.

    >i rdzenie cewek zatopione są w aluminiowej konstrukcji (koszu), która
    >przylega do obudowy silnika, zapewniając tym samym idealne chłodzenie
    >i odbiór ciepła. Dzięki dobrej przewodności cieplnej aluminium cewki
    >mają wręcz idealne chłodzenie. Aby zapewnić dobry kontakt termiczny
    >to powierzchnie przylegania koszyka i obudowy silnika smaruje się
    >pastą termoprzewodzącą.

    A ten silnik to nie ma przypadkiem 80-120 C ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: