eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
    From: "Malkoit" <g...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Wed, 27 Jun 2018 15:59:53 +0200
    Organization: Mixmin
    Lines: 20
    Message-ID: <ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
    <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 27 Jun 2018 14:08:39 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.mixmin.net;
    posting-host="ac8eba3029fb1c6fa0b6e92290be509f731eda19";
    logging-data="13407"; mail-complaints-to="a...@m...net"
    In-Reply-To: <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634820
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-06-27 o 03:55, Malkoit pisze:
    >>
    >> Problemem jest mozliwość uszkodzenia alternatora przy mozliwym
    >> przeciążeniu prądowym w warunkach uruchamiania innego
    >> samochodu.
    >> Udowodnij, że producent przewidział takie uruchamianie
    >> i zabezpieczył alternator.

    > Udowodnij że z alternatora popłynie wiekszy prąd niż wartość nominalna
    > (maksymalna).
    > --
    > LordBluzg(R)
    > ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    Jeżeli może popłynąć prąd nominalny to również może popłynąć prąd większy
    od nominalnego; wystarczy że obciążenie alternatora będzie większe od
    przewidzianego przez projektanta, np. uruchamiany silnik innego samochodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: