  • Data: 2011-10-24 13:48:15
    Temat: Re: Kable HDMI v1.3 zamiast kabli v1.4a
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "IDKrzych" <%moj_nick%@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:j83og0$ol0$1@news.onet.pl...

    > Wydaje mi się że to jest zależne od producenta i nawzajem nie zawsze
    > kompatybilne ...
    > Sony to "Bravia Sync" .. u innych też jakieś "sync" ;) (jakieś "Viera
    > Sync"?)

    No właśnie chcę wyczaić co jest grane u mnie...

    Mam telewizor Samsunga i bd player Samsunga i one się nawzajem
    włączają/wyłączają, co czasem może być wkurzające gdy chcesz tylko
    wyłączyć blueraya ale NIE wyłączać TV, no ale niech im będzie...
    Miłe jest zwłaszcza to, że właczasz blueraya z guzika, wkładasz płytę
    a telewizor sam się włącza i ustawia na HDMI input 2.

    Natomiast mam do odgrywania europejskich filmów w PAL odtwarzacz
    DVD Pioniera (bez funkcji blueray) i mimo że jest z TV podłączony po
    kablu HDMI (do wejścia numer 1) to urządzenia się nawzajem nie widzą
    i nie reagują na swoje włączanie się/wyłączanie się. Oba urządzenia
    podłączone są tymi samym modelem kabla HDMI a więc to nie jest tak
    że jeden kabel jest inny od drugiego i winien jest rodzaj kabla :-)

    Myślałem że to CEC idzie po kablu niezależnie od producenta sprzętu,
    że jest jakiś standard...

    Myk jest taki, że moje Samsungi są połączone również przez LAN
    po Ethernecie, więc muszę sprawdzić czy to będzie działać tak samo
    jak je odłączę od routera...