  • Data: 2010-01-21 00:31:20
    Temat: Re: Kabel LPT- USB do kosza?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DFpawel pisze:

    > Sprawdziłem i jest tak jak piszesz "Standardowa drukarka USB", na próbę
    > ściągnąłem drivery ze strony oficjalnej HP, zainstalowałem i jest to
    > samo. Czyli po wciśnięciu "Drukuj" drukarka się wyłącza na 0,5sek potem
    > zapalają się 2 diody i nic nie drukuje.
    > Więc chyba pozostaje jeszcze jedna próba, sprawdzić na innym komputerze
    > gdzie jest normalny port LPT (podłączona drukuje bez problemów) i tam
    > podłączyć via USB.
    > Jeżeli to nie pomoże, to pokombinuje coś z opcjami w drukarce. Jeżeli i
    > to nie pomoże to trzeba będzie spróbować kupić inny podłączany
> [...]

    U mnie super działa. Myślałam, że będe już musiała się jej pozbyć, bo
    doszedł problem w win7 (nie ma sterownika), ale któregoś dnia poszukałam
    w internecie sterowników pod Vistę i zainstalowałam.
    Pamiętaj, że po każdorazowym zainstalowaniu drukarki powinieneś od nowa
    zainstalować nabój (jak drukarka atramentowa), wtedy drukarka też się
    kalibruje, drukuje taki mały wydruczek.

    Wczoraj mi moja drukarka nie chciała drukować. Okazało się, że Windows7
    mi "podstawił" jakąś wirtualną drukarkę XPS czy jakoś tak i fax.
    Musiałam toto wywalić i instalować drukarkę od nowa. Było trochę roboty
    z tym, bo Windows twardo chciał trzymać tą drukarkę XPS jako domyślną,
    ale zwalczyłam problem.
    Jak masz wadliwy kabel, to oddaj/odeślij do sklepu, niech Ci zwrócą
    pieniądze. Ja bym nie przepuściła.
    Kupisz sobie drugi, w innym sklepie.

    --
    animka