  • Data: 2010-01-26 22:44:48
    Temat: Re: Kabel LPT- USB do kosza?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2010012616461400@grush.one.pl...

    > Nie myślisz chyba, że laserówka pobiera moc z USB? :)

    no pewnie... samochod tez potrafi rozruszac :)

    Mowilem o zasilaniu elektroniki w przejsciowce.. z tym "wiekszym pradem"
    lekko przesadzilem, niemniej jednak niestabilne napiecie pod obciazeniem
    (nawet niewielkim) jest czesta przyczyna wadliwego dzialania adapterow. Z
    tego co sie orientuje, plyty glowne nie posiadaja stabilizacji napiecia na
    USB (jest to rola bezposrednio zasilacza), wypadaloby, zeby zapewnic
    odpowiednia stabilizacje - a jesli przejsciowka ma kiepska (tak mi sie
    wydaje), to sprawdzic, czy port USB daje wlasciwe parametry. Dlugosc kabla
    przejsciowki tez nie jest bez znaczenia, bo opory na kiepskich kablach
    rowniez powoduja spadki napiecia rzedu 0,3-0,5V, co dla tego typu
    elektroniki jest krytyczne...

    Pozdrawiam
    Michal