  • Data: 2012-01-15 16:15:48
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alias Awatar" <b...@k...eml.pl> napisał w wiadomości
    news:jeutfe$g2c$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba sam robisz kabaret

    Nie.
    Ja po prostu nie miałem problemów z odczytaniem posta roxyego.
    I Gienek też by go nie miał, gdyby jako domyślne kodowanie miał zaznaczone
    8859-2.

    Oczywiście że można się upierać i z założenia jeszcze bardziej psuć
    kodowanie poprzednika, ale po co, skoro da się tego nie robić?
    Fakty są jakie są, niezależnie od tego jaki charset jeszcze się dopuści, to
    używanie każdego innego niż 8859-2 powoduje problemy z którymi wyskoczył na
    grupę Gienek.

    Dla mnie sprawa jest jasna - psucie czegoś w imię swojego oślego uporu i co
    gorsza szkodzenie również sobie samemu (bo to on nie mógł odczytać), a potem
    pretensje z tego powodu na grupie - to właśnie jest kabaret.