  • Data: 2012-01-15 16:36:27
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ależ jestem z polski i zgodnie z zasadami mogę kodować w UTF-8

    I powodować generowanie krzaków?
    No możesz, tylko po co, skoro 8859-2 działa LEPIEJ i krzaków zazwyczaj nie
    powoduje?

    > Bo zasady na to pozwalają.

    Więc po co się czepiasz lamerów za krzaczenie, skoro Ty też do tego cegiełkę
    przykładasz?

    > Dzieciaku wiem że jesteś trollem

    Aha, czyli albo nie przeczytałeś powyższego cytatu, albo go nie zrozumiałeś.
    Bo w aż tak ośli upór nie wierzę.

    No i trochę kultury też by się przydało, epitety zamiast podziękowania za
    rozjaśnienie powodów nieprawidłowego działania Twojego czytnika, nie
    wystawiają Ci najlepszego świadectwa.
    Orientacja w sytuacji też nie, bo jeśli ktoś dla kogoś miałby być
    dzieciakiem, to prędzej Ty moim. ;-)

    W każdym razie - EOD, chcesz śmiecić, to sobie śmieć, tyle że dzięki temu
    niewiele różnisz się od roxyego, na którego naskoczyłeś.