  • Data: 2012-01-15 17:15:39
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2012 17:12, Waldek Godel pisze:

    > Koniotrzepolino nie wytłumaczysz. On żyje w świecie jedynie słusznych
    > prawd, gdzie KIA jest jedynie słusznym samochodem, za używanie aut
    > francuskich grozi ekzekucja, przepisy drogowe są tylko luźną sugestią,
    > każdy kto jedzie wolniej od niego (a nie daj boże zgodnie z przepisami)
    > jest członkiem zbrodniczej organizacji kapeluszy, oglądania telewizji
    > rosyjskiej powinni już dawno zabronić, tak samo jak korzystania z
    > jakiejkolwiek innej platformy cyfrowej niż jedynie słuszna.

    Na takiego typa jak Cavallino jedyną radą jest olanie go i nieczytanie
    jego skomlenia. Facet się zbłaźnił bo nie wiedział, że dopuszczone jest
    kodowanie UTF-8 a potem zaczął dopisywać ideologię do swego bzdurnego
    stwierdzenia twierdząc na dodatek, że naskoczyłem na roxy'ego. Nic
    takiego nie zrobiłem. Jedynie napisałem mu co powinien zrobić aby jego
    wiadomości były odczytywane prawidłowo przez inne czytniki.